як вибрати дистанційні диски:
установка дистанційних дисків-це зміна / зменшення параметра ET в ободі! Найвибагливіший німецький ринок допускає додавання прокладок до значення 2% заводської колії - тоді це не вимагає додаткового технічного огляду конкретного автомобіля. Межа 2% розраховується на основі конвертера (вимірюється в автомобілі зі стандартними шинами, від центру ширини шини до центру протилежної шини, для більшості автомобілів приймається ширина 1500 мм) і в середньому допускає розширення на 15 мм з кожного боку, не впливаючи на зниження міцності несучих елементів автомобіля. Компанія SCC Fahrzeugtechnik є єдиною у співпраці з TÜV або DEKRA, що має звіти про можливості застосування своєї продукції з точки зору можливостей транспортного засобу, тобто чи здатна вона витримувати розширення колеса вище зазвичай допустимого значення меж. Такий звіт можна отримати через ексклюзивного дистриб'ютора продуктів SCC Fahrzeugtechnik у польській компанії Stylauto.е>
оскільки прокладки є конструктивним елементом колеса, що безпосередньо впливає на безпеку, при їх покупці завжди варто вибирати фірмовий продукт! На відміну від некорпоративних продуктів, які не мають будь-яких випробувань і дозволів на експлуатацію, продукти SCC Fahrzeugtechnik протестовані і схвалені TÜV, DEKRA, KÜS і т. д. - їх якість ( m.in. використовуваний матеріал, точність виготовлення і підгонки як до автомобіля, так і до колеса) гарантує найвищий рівень безпеки протягом тривалого терміну служби навіть в самих екстремальних умовах експлуатації! е>
параметр PCD < /b > – діаметр кола, описаний на осі отворів кріпильних гвинтів кола з кількістю отворів, наприклад "4x100" - 4 отвори розташовані на діаметрі 100 мм.Параметр маточини колеса автомобіля, до якого підбираємо дистанційні диски. е>
OC – центральний отвір < /b > - отвір маточини-це центральний отвір обода, за допомогою якого колесо встановлюється і центрується на маточині колеса автомобіля. Параметр маточини колеса автомобіля, до якого підбираємо дистанційні диски. е>
ширина (товщина) дистанціонуючого диска < /b > – параметр зменшення ET, тобто визначає відбирання колеса від площини прилягання маточини транспортного засобу. Зменшуючи et обода, ми збільшуємо колію на осі, наприклад, відстань шириною 10 мм на колесо збільшуємо колію на осі на 20 мм. < / п>
у нашій професійній пропозиції SCC Fahrzeugtechnik Ми в основному розрізняємо три системи дистанціонування:
System 1 - диск, виконаний в цій системі, не має вирівнювання з боку обода – обід центрується на виступаючому оригінальному центрирующем елементі маточини колеса автомобіля. Диски малої ширини / товщини (від 3 до 10 мм) зазвичай вимагають заміни гвинтів або штифтів. Комплект для осі складається з двох плафонів, не включає гвинти (StylAuto має повний асортимент кріпильних елементів, необхідних для правильної установки кожного колеса).е>
System 2 - диск, виконаний в цій системі, має вирівнювання з боку обода, на якому центрується обід. Найпопулярніша система зазвичай шириною / товщиною від 10 до 20 мм вимагає заміни гвинтів або штифтів на довші. Комплект для осі складається з двох пломб, не включає гвинти або штифти (на інших аукціонах у нас є повний асортимент кріпильних елементів, необхідних для правильної установки кожного колеса).е>
System 3 < /b > - диск, виконаний в цій системі, з'єднується / прикручується до маточини автомобіля, а до неї прикручується колесо шириною / товщиною більше 20 мм.конструкція має вирівнювання з боку обода. Комплект для осі складається з двох плафонів і включає в себе всі кріпильні елементи, тобто болти або гайки.е>
варіацією системи 3 є так звані адаптивні диски " адаптери – - з їх допомогою ми можемо надійно встановити обід з різним PCD або OC по відношенню до PCD / OC маточини автомобіля (наприклад, обід від Porsche до VW Polo)! е>
будь ласка, вкажіть в додатковій інформації при покупці-детальну інформацію про автомобіль, в якому повинен бути використаний набір дистанційних дисків це дозволить нам вибрати відповідний продукт з нашої пропозиції.