| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 4 кг |
| Стан упаковки | оригінальний |
| EAN (GTIN) | 5904917365380 |
| Продюсер | XIMPLIO |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 4 кг |
| Стан упаковки | оригінальний |
| EAN (GTIN) | 5904917365380 |
| Продюсер | XIMPLIO |
Ця відстань окрім очевидного зсуву кулі фаркопа від монтажної пластини, також дозволяє регулювати висоту навісна кулька та перехід від системи кріплення 90 мм до системи 83x56 мм і навпаки. Це означає, що ця дистанція виконує функції трьох різних пристроїв, що економить гроші, а також є дуже зручним рішенням.
Це один із небагатьох пристроїв, який має європейське схвалення.
Ця відстань дозволяє зміщувати встановлену кулю фаркопа до о 125 мм , що особливо корисно для користувачів позашляховиків із запасним колесом на дверях багажника.
Ця відстань ідеально підходить для ситуацій, коли заднє колесо заважає встановити платформу для транспортування велосипедів , а також у будь-якій іншій ситуації де кулька фаркопа знаходиться надто близько до бампера .
Ця відстань дозволяє встановити кулю з відстанню між отворами 90 мм а також навісну кульку для 4 гвинтів з відстанню 83х56 мм . У той же час, завдяки спеціально підготовленим отворам, ця розпірка може виконувати роль адаптера для різних типів фланцевих кульок (опущених, подовжених, , пристосування для буксирування (східці буксирного гака) або транспортні зчіпні пристрої (зчіпні пристрої, петлі) .
Отвори цієї прокладки дозволяють, наприклад, не потребувати додаткових адаптаційних пристроїв , що економить час і гроші.
Ця відстань має три ряди отворів, які дозволяють регулювати висоту кульки буксирувального гака або іншого зчіпного пристрою транспортування за потреби. Центр буксирувальної кулі відповідно до стандартів ЄС має бути на висоті 35–42 см над землею, коли автомобіль повністю завантажений. Це означає, що рівень установки кулі фаркопа можна регулювати відповідно до навантаження автомобіля.