Відстань 5x118 fi 71,1 grub. 20 мм 2шт. Renault Opel Peugeot Fiat Citroen

Відстань 5x118 fi 71,1 grub. 20 мм 2шт. Renault Opel Peugeot Fiat Citroen

Що Ви шукаєте?

Відстань 5x118 fi 71,1 grub. 20 мм 2шт. Renault Opel Peugeot Fiat Citroen

В наявності
Код товару:
15216682604
12816,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
відстань 5x118 fi 71,1 grub. 20 мм 2шт. Renault Opel Peugeot Fiat Citroen предметом аукціону є набір дистанційних дисків на одну вісь (2 штуки)

дистанційні диски застосовуються скрізь, де ми хочемо збільшити колію автомобіля для поліпшення оптики автомобіля і його керованості в поворотах.  Без необхідності дорогої заміни дисків і шин просто встановіть правильно підібраний набір дисків SCC Fahrzeugtechnik для отримання фантастичного результату! Прокладки фірми SCC Fahrzeugtechnik < /b > Ми можемо використовувати для всіх коліс заводського обладнання (для легкосплавних і сталевих дисків - в цьому випадку використання дисків можливо тільки в тому випадку, якщо сталеві диски мають плоску поверхню прилягання до маточини колеса, так звану опорну поверхню) і для дисків вторинного ринку. Для ідеальної підгонки до коліс наша пропозиція включає в себе диски сріблястого і чорного кольорів!

параметри: < /b >

  • бренд: SCC
  • номер бренду: 13423s
  • відстань між болтами PCD1: 5X118
  • відстань між болтами PCD2:
  • діаметр OC для маточини "о" [мм]: 71,1
  • діаметр OC для обода "p" [мм]: 71,1
  • товщина диска [мм]: 20
  • монтажна система: 3

застосування:

прокладки 5x118 для Citroen, Fiat, Iveco, Opel, Peugeot, Renault

як вибрати дистанційні диски:

установка дистанційних дисків-це зміна за рахунок зменшення параметра ET колеса. Найвибагливіший німецький ринок допускає додавання прокладок до значення 2% заводської колії - тоді це не вимагає додаткового технічного огляду конкретного автомобіля. Межа 2% розраховується на основі конвертера (вимірюється в автомобілі зі стандартними шинами, від центру ширини шини до центру протилежної шини, для більшості автомобілів приймається ширина 1500 мм) і в середньому допускає розширення на 15 мм з кожного боку, не впливаючи на зниження міцності несучих елементів автомобіля. Компанія SCC Fahrzeugtechnik є єдиною у співпраці з TÜV або DEKRA, що має звіти про можливості застосування своєї продукції з точки зору можливостей транспортного засобу, тобто чи здатна вона витримувати розширення колеса вище зазвичай допустимого значення меж. Такий звіт можна отримати через ексклюзивного дистриб'ютора продуктів SCC Fahrzeugtechnik в Польщі в компанії Stylauto.

оскільки прокладки є конструктивним елементом колеса, що безпосередньо впливає на безпеку, при їх покупці завжди варто вибирати фірмовий продукт! На відміну від не фірмових продуктів, які не мають будь-яких випробувань і дозволів на експлуатацію, системи SCC Fahrzeugtechnik < /b > тестуються і схвалені TÜV, DEKRA, KÜS і т. д. - їх якість (m.in. використовуваний матеріал, точність виготовлення і підгонки як до автомобіля, так і до колеса) гарантує найвищий рівень безпеки протягом тривалого терміну служби навіть в самих екстремальних умовах експлуатації! 

параметр PCD < /b > – діаметр кола, описаний на осі отворів кріпильних гвинтів кола з кількістю отворів, наприклад "4x100" - 4 отвори розташовані на діаметрі 100 мм.Параметр маточини колеса автомобіля, до якого підбираємо PCD дистанційних дисків.

центральний отвір OC – < /b > центральний отвір обода, за допомогою якого колесо встановлюється і центрується на маточині колеса автомобіля. Параметр маточини колеса автомобіля, для якого ми вибираємо розмір OC дистанціонуючих дисків.

товщина дистанціонуючого диска - параметр зменшення ET, тобто визначає відбирання колеса від площини прилягання маточини транспортного засобу. Зменшуючи et обода, ми збільшуємо колію на осі, наприклад, відстань шириною 10 мм з кожного боку збільшує колію на осі на 20 мм. < / п>

у нашій професійній пропозиції SCC Fahrzeugtechnik Ми в основному розрізняємо три системи дистанціонування:

System 1 - диск, виконаний в цій системі, не має вирівнювання з боку обода – обід центрується на виступаючому оригінальному центрирующем елементі маточини колеса автомобіля. Диски невеликої товщини (від 3 до 10 мм) зазвичай вимагають заміни гвинтів або штифтів. Комплект для осі складається з двох плафонів, не включає гвинти (StylAuto має повний асортимент кріпильних елементів, необхідних для правильної установки кожного колеса).

System 2 - диск, виконаний в цій системі, має вирівнювання з боку обода, на якому центрується обід.  Найпопулярніша система зазвичай товщиною від 10 до 20 мм вимагає заміни гвинтів або штифтів на довші. Комплект для осі складається з двох фрамуг і не включає гвинти або штифти (на інших аукціонах у нас є повний асортимент кріплень, необхідних для правильного встановлення кожного колеса).

System 3 < /b > - диск, виконаний в цій системі, пригвинчується болтами до маточини автомобіля, а до неї прикручується колесо, зазвичай товщиною більше 20 мм.конструкція має вирівнювання з боку обода. Комплект для осі складається з двох траків і включає в себе всі кріпильні елементи, тобто болти або гайки для кріплення колеса.

в рамках системи № 3 доступні так звані адаптивні"адаптери" - з їх допомогою ми можемо надійно встановити обід з різними PCD і / або OC по відношенню до PCD / OC маточини автомобіля (наприклад, обід від Porsche до VW Polo)!  

будь ласка, вкажіть в додатковій інформації при покупці-детальну інформацію про автомобіль, в якому повинен бути використаний набір дистанційних дисків, що дозволить нам вибрати відповідний продукт з нашої пропозиції.