як вибрати дистанційні диски:
установка дистанційних дисків-це зміна за рахунок зменшення параметра ET колеса. Найвибагливіший німецький ринок допускає додавання прокладок до значення 2% заводської колії - тоді це не вимагає додаткового технічного огляду конкретного автомобіля. Межа 2% розраховується на основі конвертера (вимірюється в автомобілі зі стандартними шинами, від центру ширини шини до центру протилежної шини, для більшості автомобілів приймається ширина 1500 мм) і в середньому допускає розширення на 15 мм з кожного боку, не впливаючи на зниження міцності несучих елементів автомобіля. Компанія SCC Fahrzeugtechnik є єдиною у співпраці з TÜV або DEKRA, що має звіти про можливості застосування своєї продукції з точки зору можливостей транспортного засобу, тобто чи здатна вона витримувати розширення колеса вище зазвичай допустимого значення меж. Такий звіт можна отримати через ексклюзивного дистриб'ютора продуктів SCC Fahrzeugtechnik в Польщі в компанії Stylauto.е>
оскільки прокладки є конструктивним елементом колеса, що безпосередньо впливає на безпеку, при їх покупці завжди варто вибирати фірмовий продукт! На відміну від не фірмових продуктів, які не мають будь-яких випробувань і дозволів на експлуатацію, системи SCC Fahrzeugtechnik < /b > тестуються і схвалені TÜV, DEKRA, KÜS і т. д. - їх якість (m.in. використовуваний матеріал, точність виготовлення і підгонки як до автомобіля, так і до колеса) гарантує найвищий рівень безпеки протягом тривалого терміну служби навіть в самих екстремальних умовах експлуатації! е>
параметр PCD < /b > – діаметр кола, описаний на осі отворів кріпильних гвинтів кола з кількістю отворів, наприклад "4x100" - 4 отвори розташовані на діаметрі 100 мм.Параметр маточини колеса автомобіля, до якого підбираємо PCD дистанційних дисків.е>
центральний отвір OC – < /b > центральний отвір обода, за допомогою якого колесо встановлюється і центрується на маточині колеса автомобіля. Параметр маточини колеса автомобіля, для якого ми вибираємо розмір OC дистанціонуючих дисків. е>
товщина дистанціонуючого диска - параметр зменшення ET, тобто визначає відбирання колеса від площини прилягання маточини транспортного засобу. Зменшуючи et обода, ми збільшуємо колію на осі, наприклад, відстань шириною 10 мм з кожного боку збільшує колію на осі на 20 мм. < / п>
у нашій професійній пропозиції SCC Fahrzeugtechnik Ми в основному розрізняємо три системи дистанціонування:
System 1 - диск, виконаний в цій системі, не має вирівнювання з боку обода – обід центрується на виступаючому оригінальному центрирующем елементі маточини колеса автомобіля. Диски невеликої товщини (від 3 до 10 мм) зазвичай вимагають заміни гвинтів або штифтів. Комплект для осі складається з двох плафонів, не включає гвинти (StylAuto має повний асортимент кріпильних елементів, необхідних для правильної установки кожного колеса).е>
System 2 - диск, виконаний в цій системі, має вирівнювання з боку обода, на якому центрується обід. Найпопулярніша система зазвичай товщиною від 10 до 20 мм вимагає заміни гвинтів або штифтів на довші. Комплект для осі складається з двох фрамуг і не включає гвинти або штифти (на інших аукціонах у нас є повний асортимент кріплень, необхідних для правильного встановлення кожного колеса).е>
System 3 < /b > - диск, виконаний в цій системі, пригвинчується болтами до маточини автомобіля, а до неї прикручується колесо, зазвичай товщиною більше 20 мм.конструкція має вирівнювання з боку обода. Комплект для осі складається з двох траків і включає в себе всі кріпильні елементи, тобто болти або гайки для кріплення колеса.е>
в рамках системи № 3 доступні так звані адаптивні"адаптери" - з їх допомогою ми можемо надійно встановити обід з різними PCD і / або OC по відношенню до PCD / OC маточини автомобіля (наприклад, обід від Porsche до VW Polo)! е>
будь ласка, вкажіть в додатковій інформації при покупці-детальну інформацію про автомобіль, в якому повинен бути використаний набір дистанційних дисків, що дозволить нам вибрати відповідний продукт з нашої пропозиції.