Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | QC31238 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | QC31238 |
1. Для всіх конструкцій від AN до turbo потрібно просвердлити отвір у масляному піддоні, а потім приварити заглушку або фітинг для повернення масла з турбокомпресора.
2. За конфігурацією ця заглушка є гвинтом, просто просвердліть отвір у масляному піддоні, щільно закрутіть його всередині масляного піддона та закрийте його.
3. Зробіть своїми руками трубу повернення масла на адаптер масляного піддону, щоб підійти до AN10 без зварювання.
4. Виготовлений з високоякісного алюмінію, високої твердості та стійкості до корозії для тривалого використання.
5. Встановлення на цьому інструменті дуже просте.
1. Для всіх конструкцій від AN до turbo потрібно просвердлити отвір у масляному піддоні, а потім приварити пробку або штуцер до зворотної лінії масла від турбокомпресора.
2. За конфігурацією ця заглушка є гвинтом, просто просвердліть отвір у масляному піддоні, щільно закрутіть його всередині масляного піддона та закрийте його.
3. Зробіть своїми руками трубу повернення масла на адаптер масляного піддону, щоб підійти до AN10 без зварювання.
4. Виготовлений з високоякісного алюмінію, високої твердості та стійкості до корозії для тривалого використання.
5. Встановлення на цьому інструменті дуже просте.
6. Передова технологія виробництва, висока надійність і ефективність.