1. 100% новий гальмівний замок, ручка тиску гідравлічного стоянкового гальма.
2. Ця система блокування гальм використовує тиск у гідравлічній лінії, щоб утримувати гальма.
3. Професійне виробництво, висока точність і стабільна продуктивність.
4. Поставте одне додаткове ущільнювальне кільце для заміни.
5. Підходить для автомобілів, вантажівок, дискових або барабанних гальм.
Специфікація:
Характеристики:
100% абсолютно новий замок лінії блокування гальма, ручка тиску гідравлічного стоянкового гальма.
Це блокування гальм використовує тиск у гідравлічній лінії, щоб утримувати гальма.
Прийняті матеріали відповідають суворим вимогам, висока надійність.
Професійне виробництво, висока точність і стабільна продуктивність.
Поставте одне додаткове ущільнювальне кільце для заміни.
Поставтеся з посібником зі встановлення для зручнішого використання.
Підходить для автомобілів, вантажівок, дискових або барабанних гальм.
Специфікація:
Стан: 100% новий
Матеріал: залізо
Основний колір: чорний
Розміри (довжина * ширина * висота): 5,2 * 2,6 * 7,2 см / 0,08 * 0,17 * 0,24 дюйма
Вага упаковки: приблизно 176 г.
Підходить для автомобілів, вантажівок, дисків або барабанні гальма.
Операція:
1. Натисніть гальмо.
2. Натисніть ручку блокування гальма.
3. Відпустіть педаль гальма, і вона заблокується.
4. Щоб зняти замок, натисніть ножне гальмо, і він автоматично відкриється.
Встановлення:
1. Використовуйте два отвори, щоб установити замок гальм у правильному місці.
2. У порту (1/8 дюйма NPT): підключіть до головного гальмівного циліндра, він також постачається з роз’ємом гальмівної магістралі 3/16 дюйма, ви можете використовувати роз’єм чи ні.
3. Вихідний порт (1/8 дюйма NPT): підключається до задніх гальм, також постачається з роз’ємом гальмівної лінії 3/16 дюйма, ви можете використовувати роз’єм чи ні.