| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | PRORACING-DGTL-CR2 |
| Номери замінних деталей | PRORACING-DGTL-CR2, |
| Оригінальний номер деталі | PRORACING-DGTL-CR2, |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | PRORACING-DGTL-CR2 |
| Номери замінних деталей | PRORACING-DGTL-CR2, |
| Оригінальний номер деталі | PRORACING-DGTL-CR2, |
у придбаному наборі Ви отримаєте від нас додатково:
ProRacing Chip Box Digital CR2-це цифровий пристрій, що підключається в моторному відсіку.е>
пристрій запрограмовано на роботу з дизельними двигунами, що містять систему уприскування Common Rail.е>
в комплекті спеціальні дроти з роз'ємами Plug & amp; Play
пристрій підготовлено для установки в моторному відсіку, у відповідному датчику на литтєвий смузі. В результаті ми змінюємо дані, що передаються між керуючим комп'ютером (ЕБУ) і відповідним датчиком, щодо m.in. впорскування палива, кількості палива, тиску наддуву в автомобілях з турбонаддувом, температури повітря, що подається, частоти обертання двигуна, положення дросельної заслінки, збільшення часу відкриття форсунок.е>
цифровий пристрій миттєво зчитує електронні сигнали з датчика і оптимізує їх відповідним чином. Передача модифікованого сигналу в ЕБУ здійснюється в режимі реального часу. Пристрій підвищує потужність і крутний момент в залежності від обертів двигуна, що покращує комфорт водіння.е>
У комплект поставки входять спеціальні дроти для моделі автомобіля, зазначеної покупцем.е>
Pro Power Increase-більше потужності
PRO DRAVING SAFETY – безпека водіння
пристрій покращує комфорт водіння . Поліпшення динаміки руху і поліпшення роботи двигуна-це підвищення безпеки дорожнього руху.е>
при підключенні пристрою крутний момент значно збільшується. Автомобіль стає більш динамічним, краще реагує на педаль газу. Крім того, в автоматичній коробці передач це збільшення призводить до швидшого перемикання передач, завдяки чому автомобіль отримує набагато краще прискорення. Це дуже важливо, наприклад, при обгоні.е>
завдяки більш легкому обгону ми дбаємо про безпеку себе і пасажирів. Маневр обгону буде простіше і, перш за все, безпечніше, коли ми будемо впевнені в потужності вашого автомобіля.е>
Pro Eco Driving-економія палива
- зниження витрати палива приблизно до 1,5 л на 100 км
збільшення потужності і крутного моменту покращує роботу двигуна. Оптимізація роботи двигуна дозволяє знизити витрату палива. Продуктивність залежить від вихідних параметрів автомобіля, об'єму двигуна, поточного рівня згоряння і стилю водіння.е>
у безперервному маршруті, без різких прискорень і гальмувань, ми можемо розраховувати на зниження горіння приблизно до 1,5 л на 100 км.чим більше поточний витрата палива і об'єм двигуна, тим вище досяжний рівень економії згоряння. Gorenje.е>
завдяки зменшенню Gorenje ми обмежуємо кількість шкідливих речовин, що викидаються в атмосферу, в тому числі оксидів азоту і вуглецю.е>
ми можемо заправлятися рідше, економити гроші і захищати навколишнє середовище.е>
!!! Найвища якість продукції !!!
Certificate IPC: 7711 / 21
Certificate IEC: 61340-4-1
наша продукція відповідає найвищим стандартам Міжнародної асоціації виробників електронної промисловості IPC, а також польським і міжнародним стандартам виробництва. Сертифікати IPC визнані у всьому світі як гарантія якості продукції та послуг в електронній промисловості. Застосування у виробництві стандартів PN-IEC гарантує високу якість виробництва і повторюваність технологічного процесу. Сертифікат показує нам, що продається на цьому аукціоні пристрій виготовлено в польській країні на основі найвищих стандартів якості.е>
Марка і модель: MERCEDES C 200 CDI 143KM в серії 2005 року
(двигун в системі уприскування COMMON RAIL)
- номінально - Потужність двигуна 143.1 к. с., 307.9 Нм
- після використання чіпа PRORACING CR2 - Потужність двигуна 173,1 к. с. крутний момент 382,2 нм
потужність збільшилася на 30 км крутний момент збільшився на 74.3 NM(сертифікат зліва показує тест без чіпа, а праворуч з встановленим чіпом CR2 ProRacing)
чіп змінює налаштування в безпечному межі продуктивності-тому немає можливості, що він може пошкодити автомобіль.