ми пропонуємо вам авіаційний двигун постійного струму, який призначений для використання в літаках.
двигун, незважаючи на невеликі розміри, має вражаючу потужність 3,2 кВт, а також безліч технічних рішень, що забезпечують тривалу і безаварійну роботу.
надійність двигуна була пріоритетним фактором, оскільки він призначався для живлення паливних насосів для двигунів, а також систем гідравліки.
у двигуні використовується власна система охолодження з системою фільтрації повітря.
двигун призначений для безперервної роботи.
на відміну від більшості потужних двигунів постійного струму, які можуть працювати з переривчастою системою (максимум кілька хвилин).
подача струму на ротор здійснювалася за допомогою чотирьох комплектів подвійних щіток.
це система щіток в системі X, яка дозволяє подавати струм на комутатор в 4 точках одночасно.
комутатор має дуже великі розміри, тобто довжину 40 мм.
в цілому струм подається 8 щітками(чотири комплекти по дві щітки).
охолодження двигуна має вхідний і вихідний фільтр.
фільтри виготовлені з металевої сітки.
завдяки цьому забезпечується одночасний захист від перешкод.
статор двигуна обмотки.
висновок валу на шліц діаметром 10 мм з одного боку двигуна.
У комплекті з двигуном ви пропонуєте оригінальний шліц, вузол сталевий, можна зварити і згорнути власну муфту.
увага! Можна вивести вал з іншого боку двигуна, тобто з боку вентилятора.
можна розгорнути заглушку вентилятора.
Оська має там звичайну різьбу М10 - можна доїти перехідник.
ТЕХНІЧНІ характеристики:
- Номінальна напруга живлення 27 В (працює правильно від 21 в, обертається від 6 В)
- номінальні обороти 9450 об/хв
- номінальний крутний момент 3,2 Н/м
- діаметр двигуна 110 мм
- довжина 26 см
- ширина з боковим фільтром;16 см
- висота 15 см
- кріплення двигуна на лапах, відстань між болтами ОК 85 мм
- вага 8,5 кг
двигун відмінно працює також при знижених напругах живлення, а також при імпульсних контролерах.
цей тип двигуна відмінно підходить для різних типів сервоприводів, приводів машин і транспортних засобів.
пропонований двигун новий.
був проведений в 70-х роках.
для кожного двигуна є індивідуальний протокол вимірювання. всі двигуни справні.
ми надаємо гарантію завантаження.
увага! Двигуни можуть мати мінімальні сліди загвинчування струмових клем або мінімальні подряпини фарби, так як кожні 3 роки вони піддавалися випробуванням на спеціальному вимірювальному стенді, а кожні 10 років в них замінювалися підшипники і виконувалася притирання підшипників.
сукупний час роботи становить близько 18 год для кожного двигуна.е>