| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 0,52 кг |
| Марк | Porsche |
| Рік випуску | 2011 |
| Назва | Porsche 911 Carrera (1975-1988) 3.2L |
| Мова видання | німецький |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 0,52 кг |
| Марк | Porsche |
| Рік випуску | 2011 |
| Назва | Porsche 911 Carrera (1975-1988) 3.2L |
| Мова видання | німецький |
- може бути корисним скористатися цією книгою Польсько-німецький та німецько-польський автомобільний словник (містить 9000 термінів у німецько-польській частині) - доступний на іншому аукціоні в магазині SAMTER,
- книга заводська НОВА , оригінал, паперова - немає в польськомовній версії ,
- ...
- Запрошую до швидких покупок
- ЗНАННЯ ДЛЯ ВАШИХ КОЛІС ©
Porsche 911 Carrera (1975-1988) - оснащений двигунами:
3,2 л (3164 см3) 231 HP / 170 кВт (тип 930/20),
3,2 л (3164 см3) 207 HP / 152 кВт (тип 930/21),
3,2 л (3164 см3) 214 HP / 160 кВт (тип 930/26),
3,2 л (3164 см3) 207 HP / 152 кВт (тип 930/25),
- посібник з ремонту, експлуатації та технічного обслуговування (так званий workshop book), німецька мова , Bucheli Verlag 2011, ed. 6, 160 с., формат 21х27 см, м'яка обкладинка
- містить:
– ідентифікація моделі,
- поради та оперативні дані,
– таблиця помилок,
- дані з регулювання, ремонту та діагностики,
- параметри споживання,
- технологія ремонту двигуна, ГРМ, мастила, а також системи приводу, гальм, підвіски та електрообладнання (включаючи електричні схеми)
- корисний як при заміні масла, так і при складних ремонтах двигуна та інших механізмів - містить практичні поради, корисні ремонтним майстерням і окремим користувачам,
- код товару: BU-0991
- загляньте в книгу (тут ви також знайдете зміст) - ось неактивне посилання (скопіюйте та вставте у свій веб-браузер): www.blickinsbuch.de/viewer/cm/access.php?Zmxhc2g9MSZ2MzE1Nj00MjIzMDA0NzQ1JnY3Mzc2 PTk3ODM3MTY4MTc2ODEMdGFyZ2V0X2lkPTImdjkzNjk9b2EwS3RQR1NuSSZvdmVybGF5PTEmbGFuZz1kZQ
- опис видавця:
Viele Explosionszeichnungen und detailgetreue Abbildungen vermitteln leicht verständlich die wesentlichen Bauelemente der Fahrzeugtechnik.
Die Handbuchreihe bietet Ihnen:
· Logische Arbeitsbeschreibungen
· Übersichtliche Zeichnungen
· Präzise Bilderklärungen
· Praktische Erfahrungen des Autorenteams (Motor, Getriebe, Antrieb, Fahrwerk, Bremsen, США)
Im blauen Anhang:
· Die wichtigsten Daten
· Die wichtigsten Anzugsdrehmomente
· Die wichtigsten Einstellwerte
· Viele Schaltpläne
©
[Код продукту: wDu2X94fIs XQWxJuTLaK HnfjMoTCgs b1]