Електроніка AC STAG 400.4 DPI 4Cyl. модель B3 для прямого вприскування.
драйвер 400-4 B3 підтримує всі коди автомобілів, такі як драйвер 400-4 B2 + автомобілі з системою деактивації циліндрів
ACT (Active Cylinder Technology) / COD (циліндр на вимогу).
CEA 1.4 TSI / TFSI   150 км, 110 кВт
DACA 1.5 TSI / TFSI   131 к. с., 96 кВт
DADA 1.5 TSI/TFSI   150 л. с., 110 кВт
DFYA 1.5 eTSI/ TFSI MHEV 150 л. с., 110 кВт
DPCA 1.5 TSI/TFSI 150 л. с., 110 кВт
STAG 400DPі - це сучасний контролер послідовного упорскування газу, який забезпечує газопостачання деяких моделей автомобілів з безпосереднім уприскуванням палива.
STAG 400 DPI відмінно працює з технологією прямого вприскування бензину, яка все частіше використовується в сучасних бензинових двигунах. Завдяки цьому використання автомобілів, оснащених двигунами з безпосереднім уприскуванням і газовою установкою, стає більш економічним і екологічним.
високотехнологічні двигуни, підтримувані рядом електронних компонентів, надзвичайно чутливі до будь-яких змін заводських робочих параметрів. Тому встановлена в них установка повинна ідеально працювати з комп'ютером автомобіля. Чудову інтеграцію бензинових і газових систем живлення в двигунах з безпосереднім уприскуванням забезпечує спеціально призначена для цього виду живлення установка STAG 400 dpi.
STAG 400 DPI виробляється на основі сучасних технологій і на основі високоякісних електронних компонентів. Все це робить його контролером, ідеально працює з технологією прямого вприскування бензину, яка все частіше використовується в сучасних бензинових двигунах. Завдяки цьому використання автомобілів, оснащених двигунами з безпосереднім уприскуванням і газовою установкою STAG 400 DPI, стає більш економічним і екологічним.STAG 400 DPI виробляється на основі новітніх технологій і на основі високоякісних електронних компонентів. Драйвер оснащений інноваційним програмним забезпеченням з рядом корисних функцій.
все це робить його найсучаснішим і найкращим газовим контролером для двигунів з безпосереднім уприскуванням бензину на сьогоднішній день.
переваги установки STAG 400 DPI < /b >
точне дозування газу у всьому діапазоні оборотів з мінімальним споживанням бензину.
підтримка ключових параметрів роботи двигуна, як при повній подачі бензину.
інноваційний спосіб дозування газу, що забезпечує стабільну роботу двигуна.
Автоматичний, невідчутний перехід на газове живлення.
схема підключення і калібрування аналогічні іншим контролерам STAG.
використання нових інструментів для швидкого калібрування.
чудова точність автокалібрування.
вбудований адаптер OBDII / EOBD.
обширна система самодіагностики.
вбудований емулятор тиску бензину.
3D графічна карта.
підтримка штрихування.
читання корекції ЕБУ.
перегляд параметрів роботи на осцилографі.
прозора програма калібрування.
зв'язок з OBD II/EOBD
контролер має вбудований адаптер для зв'язку з бензиновим комп'ютером по протоколах OBD II/EOBD:
ISO-15765
ISO-14230
ISO-9141
комфорт і зручність використання
використання STAG 400 dpi забезпечує комфортну, динамічну і економічну їзду в повному діапазоні параметрів, гарантованих виробником автомобіля.
установка, оснащена контролером STAG 400 DPI, ідеально відрегульована, і втручання в обслуговування потрібно тільки при періодичних перевірках газової установки.
економія і безпека
STAG 400 dpi повністю безпечний для двигуна, гарантує захист бензинових форсунок, що було підтверджено в ході дорожніх випробувань, проведених лабораторією випробувань і сертифікації.
на основі далеких випробувань також було визначено середнє згоряння зрідженого нафтового газу і бензину для конкретних моделей автомобілів. Результати випробувань показують, що STAG 400dpi забезпечує відмінну продуктивність з невеликою витратою палива. Витрата зрідженого нафтового газу приблизно на 20% вище поточного показника бензинового комп'ютера, в той час як середнє значення споживання бензину становить близько 0,5 л на циліндр / 100 км. При цьому слід пам'ятати, що це орієнтовні значення і можуть бути змінені в залежності від марки автомобіля, технічного стану транспортного засобу, якості палива, коду двигуна, місця і стилю водіння та інших умов експлуатації.е>
