| Стан | Nowy,Nowy |
|---|---|
| Код виробника | 6AKLI05012 |
| Вага продукту | 6 кг |
| EAN (GTIN) | 5904100452057 |
| Продюсер | Вольт Польща |
| Напруга | 12 травня |
| Ємність | 50 Аг |
| Тип батареї | LiFePo |
| Ширина | 166 мм |
| Висота | 170 мм |
| Глибина | 197 мм |
| Дизайн життя | 6000 циклів (100% DOD) |
| Стан | Nowy,Nowy |
|---|---|
| Код виробника | 6AKLI05012 |
| Вага продукту | 6 кг |
| EAN (GTIN) | 5904100452057 |
| Продюсер | Вольт Польща |
| Напруга | 12 травня |
| Ємність | 50 Аг |
| Тип батареї | LiFePo |
| Ширина | 166 мм |
| Висота | 170 мм |
| Глибина | 197 мм |
| Дизайн життя | 6000 циклів (100% DOD) |
LiFePO4 батареї (літій-залізофосфат) із вбудованою системою BMS характеризуються насамперед дуже малою вагою та великою кількістю робочих циклів (приблизно 6000 циклів при DoD 100% і зберігаючи в середньому 80% його номінальна місткість).
Завдяки високій циклічності та дуже низькому саморозряду акумулятор LiFePO4 чудово працює як у системах аварійного живлення, так і в установках OFF-GRID.
Невелика вага дозволяє використовувати пристрій у транспортних засобах (кемперах, фургонах) і човнах. Вбудований BMS забезпечує тривале зберігання акумулятора без втрати номінальної ємності та контролює процеси заряду та розряду акумулятора.
акумулятори підходять для живлення двигунів човнів і понтонів .
ПРИМІТКА.
У разі використання батареї LIFEPO4 для живлення пристрою з електродвигуном, у тому числі двигунів, що приводять у рух пропелер, обов’язковим є використання запобіжника постійного струму на ланцюзі (+) батареї, значення якого не перевищує максимальний струм навантаження, вказаний на корпусі.
Завантаження акумулятора пусковим струмом, який може в 5-10 разів перевищувати номінальний робочий струм електродвигунів, підвісних моторів, вбудованих двигунів, компресорів, холодильників, кондиціонерів та інших моторних пристроїв, може призвести до незворотного пошкодження акумулятора LIFEPO4 з BMS, на яке не поширюється гарантія.
Рекомендується використовувати акумулятори AGM для живлення човнових двигунів через їх значно вищий пусковий струм.