PC2501C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОРА YAMAHA YZ250F 16-18 WR250F 18-19 76,97

PC2501C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОРА YAMAHA YZ250F 16-18 WR250F 18-19 76,97

Що Ви шукаєте?

PC2501C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОРА YAMAHA YZ250F 16-18 WR250F 18-19 76,97

В наявності
Код товару:
13378936847
8864,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом PC2501C
Опис

поршень Метеор YAMAHA YZ250F 16-18 WR250F 18-19 (76,97) стиснення 13.5: 1 SEL. C

Код товару:PC2501C < /B >

характеристики продукту:

  • поршень в зборі Метеор
  • номінальний розмір: 77 мм
  • D - діаметр поршня: 76,97 мм
  • L - загальна висота поршня: 33,1 мм
  • C – висота від штифта до днища поршня: 20,3 мм
  • в комплекті: штифт, захист штифта, кільця
  • штифт: 16 x 38 x 10 мм (sp160380100zf2i)
  • захист штифта: 2 штуки (an0b1612set)
  • кільця: 77 x 0,8 x 1,5 мм (nsmot770002)
  • Висока якість виготовлення
  • < /ul>

    застосування: < /B > YAMAHA YZ250F 2016-2018, WR250F 2018-2019

METEOR < /B > з 1952 року спеціалізується на виробництві поршнів для двигунів багатьох автомобілів і машин. Для підтримки високих позицій на ринку продукція італійської компанії Meteor постійно вдосконалюється, а процес її виробництва строго контролюється.

Поршні Meteor для двотактних двигунів виготовляються методом лиття з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 18 %. Високий вміст кремнію забезпечує незначне розширення поршня при високих температурах, що гарантує тривалу і безперебійну роботу поршня в двигуні навіть у важких умовах. Плунжерні виливки піддаються нагріванню при високих температурах. Шістдесятирічний досвід виробництва поршнів дозволив виробляти легкі, зносостійкі поршні з невеликим коефіцієнтом тертя. Щоб зменшити тертя і продовжити термін служби поршня, шар поршня в процесі виробництва розпорошується шаром молібдену. Поршневі Кільця від японського виробника або італійської компанії Caber.

поршні для чотиритактних транспортних засобів виготовляються методом лиття з подальшим куванням з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 13%. Поршні для чотиритактних двигунів нагріваються, на їх мантію напилюється шар молібдену і графіту-це дозволяє зменшити тертя. Для затвердіння поршні та поршневі Штифти проходять процес анодування. Поршневі кільця в цих поршнях походять з Японії.