PC2209B - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР СПОРТ ХОНДА КРФ 250Р 2010-13 76.77 ММ Б

PC2209B - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР СПОРТ ХОНДА КРФ 250Р 2010-13 76.77 ММ Б

Що Ви шукаєте?

PC2209B - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР СПОРТ ХОНДА КРФ 250Р 2010-13 76.77 ММ Б

В наявності
Код товару:
13384075167
9051,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом PC2209B
Опис

поршень Метеор спорт HONDA CRF 250R 10-13 (76,77)

стиснення 14,3: 1 SEL. B

код товару:PC2209B < /B >

характеристики продукту:

  • поршень в зборі Метеор
  • номінальний розмір: 76,8 мм
  • D - діаметр поршня: 76,77 мм
  • L - загальна висота поршня: 33,1 мм
  • C – висота від штифта до днища поршня: 19 мм
  • стиснення: 14,3:1
  • В комплекті: штифт, захист штифта, кільця
  • >
  • штифт: 16 x 39 x 9 мм (sp160390090ki)
  • захист штифта: 2 штуки (an0b1612set)
  • кільця: 76,8 x 0,8 x 1,5 мм (nsmot768005)
  • найвища якість виготовлення
  • < /ul >

    застосування: Метеор HONDA CRF 250R 2010-2013

METEOR < /B > з 1952 року спеціалізується на виробництві поршнів для двигунів багатьох автомобілів і машин. Для підтримки високих позицій на ринку продукція італійської компанії Meteor постійно вдосконалюється, а процес її виробництва строго контролюється.

Поршні Meteor для двотактних двигунів виготовляються методом лиття з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 18 %. Високий вміст кремнію забезпечує незначне розширення поршня при високих температурах, що гарантує тривалу і безперебійну роботу поршня в двигуні навіть у важких умовах. Плунжерні виливки піддаються нагріванню при високих температурах. Шістдесятирічний досвід виробництва поршнів дозволив виробляти легкі, зносостійкі поршні з невеликим коефіцієнтом тертя. Щоб зменшити тертя і продовжити термін служби поршня, шар поршня в процесі виробництва розпорошується шаром молібдену. Поршневі Кільця від японського виробника або італійської компанії Caber.

поршні для чотиритактних транспортних засобів виготовляються методом лиття з подальшим куванням з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 13%. Поршні для чотиритактних двигунів нагріваються, на їх мантію напилюється шар молібдену і графіту-це дозволяє зменшити тертя. Для затвердіння поршні та поршневі Штифти проходять процес анодування. Поршневі кільця в цих поршнях походять з Японії.

Scroll To Top