PC1821C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОРА YAMAHA YZ / WR 125 2005-22 53,96 ММ SEL C

PC1821C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОРА YAMAHA YZ / WR 125 2005-22 53,96 ММ SEL C

Що Ви шукаєте?

PC1821C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОРА YAMAHA YZ / WR 125 2005-22 53,96 ММ SEL C

В наявності
Код товару:
13378935077
5512,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом PC1821C
Опис

поршень METEOR FANTIC XE-XX 125 21-22 YAMAHA YZ / WR 125 05 -22 (53,96) SEL. C

Код товару:PC1821C < /B >

характеристики продукту:

  • поршень в зборі Метеор
  • номінальний розмір: 54 мм
  • D - діаметр поршня: 53,96 мм
  • L - загальна висота поршня: 58,5 мм
  • C – висота від штифта до днища поршня: 28,5 мм
  • в комплекті: штифт, захист штифта, 2 кільця
  • штифт: 15 x 45 x 10 мм (sp150450100yb4i)
  • захист штифта: 2 штуки (an0b1510set)
  • кільця: 2 штуки – 354 x 1 x 2,25 мм (n0540010022530kbi)
  • найвища якість виготовлення

застосування: FANTIC XE-XX 125 2021-2022 YAMAHA YZ / WR 125 2005 -2022

METEOR < /B > з 1952 року спеціалізується на виробництві поршнів для двигунів багатьох автомобілів і машин. Для підтримки високих позицій на ринку продукція італійської компанії Meteor постійно вдосконалюється, а процес її виробництва строго контролюється.

Поршні Meteor для двотактних двигунів виготовляються методом лиття з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 18 %. Високий вміст кремнію забезпечує незначне розширення поршня при високих температурах, що гарантує тривалу і безперебійну роботу поршня в двигуні навіть у важких умовах. Плунжерні виливки піддаються нагріванню при високих температурах. Шістдесятирічний досвід виробництва поршнів дозволив виробляти легкі, зносостійкі поршні з невеликим коефіцієнтом тертя. Щоб зменшити тертя і продовжити термін служби поршня, шар поршня в процесі виробництва розпорошується шаром молібдену. Поршневі Кільця від японського виробника або італійської компанії Caber.

поршні для чотиритактних транспортних засобів виготовляються методом лиття з подальшим куванням з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 13%. Поршні для чотиритактних двигунів нагріваються, на їх мантію напилюється шар молібдену і графіту-це дозволяє зменшити тертя. Для затвердіння поршні та поршневі Штифти проходять процес анодування. Поршневі кільця в цих поршнях походять з Японії.