PC0872050 - Поршень TOMOS 50cc 2T 38,50 MM METEOR

PC0872050 - Поршень TOMOS 50cc 2T 38,50 MM METEOR

Що Ви шукаєте?

PC0872050 - Поршень TOMOS 50cc 2T 38,50 MM METEOR

В наявності
Код товару:
13156020839
2558,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом PC0872050
Опис

поршень TOMOS 50cc 2t 38,50 мм Метеор

поршень повний метеор діаметром 38,50 мм.Фото з боку впускного каналу. Відстань між замками 32 мм. Замки з боку вихлопного каналу.

точні розміри поршня двигуна (мм):

D - 38,50

C - 22,50

H - 3,5

L - 50

D - 12

Meteor piston - італійська марка з більш ніж п'ятдесятирічної традицією, з самого початку спеціалізується на виробництві поршнів для автомобілів з двотактним двигуном.

в даний час відповідно до тенденцій на ринку скутерів і мотоциклів також виробляє високоякісні поршні для 4-тактних двигунів.

одним з найцінніших продуктів Meteor є поршні двигуна для нікасільних циліндрів. Завод Meteor також пропонує лінійку поршнів для спортивних комплектів:

  • Malossi,
  • Polini,
  • Pinasco,
  • Top Performances.

Meteor з 1952 року спеціалізується на виробництві поршнів для двигунів багатьох автомобілів і машин. Для підтримки високих позицій на ринку продукція італійської компанії Meteor постійно вдосконалюється, а процес її виробництва строго контролюється.

Поршні Meteor для двотактних двигунів виготовляються методом лиття з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 18%. Високий вміст кремнію забезпечує незначне розширення поршня при високих температурах, що гарантує тривалу і безперебійну роботу поршня в двигуні навіть у важких умовах. Плунжерні виливки піддаються нагріванню при високих температурах . Шістдесятирічний досвід виробництва поршнів дозволив виробляти легкі, зносостійкі поршні з невеликим коефіцієнтом тертя. Щоб зменшити тертя і продовжити термін служби поршня, оболонка поршня в процесі виробництва розпорошується шаром молібдену. Поршневі Кільця від японського виробника або італійської компанії Caber.

поршні для чотиритактних транспортних засобів виготовляються методом лиття і подальшого кування з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 13%. Поршні для чотиритактних двигунів нагріваються, на їх мантію напилюється шар молібдену і графіту-це дозволяє зменшити тертя. Для затвердіння поршні та поршневі Штифти проходять процес анодування. Поршневі кільця в цих поршнях походять з Японії.

PC0872050