P4 - НАГРІВАЧ WEBASTO МОТОР НАГРІВАЧ ПОВНИЙ КОМПЛЕКТ

P4 - НАГРІВАЧ WEBASTO МОТОР НАГРІВАЧ ПОВНИЙ КОМПЛЕКТ

Що Ви шукаєте?

P4 - НАГРІВАЧ WEBASTO МОТОР НАГРІВАЧ ПОВНИЙ КОМПЛЕКТ

В наявності
Код товару:
13432901916
7470,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом P4
Опис
встановіть обігрівач до настання морозів. не чекайте останньої хвилини.

Підігрівач двигуна моделі P4 3000W американської фірми ВВКБ.

Тип підігрівача-Насосний

модель P4 - 3000W 230v примусова циркуляція насоса

нагрівач використовується для нагрівання рідини в системі охолодження двигуна для легкого запуску в зимовий період.він також може використовуватися для нагрівання охолоджуючої рідини, що протікає через випарник/редуктор у навантажувачах, що працюють на газі, що дозволяє легко запустити двигун. Нагрівач не підходить для нагрівання генераторних установок аварійного живлення. Насосний нагрівач VVKB P4-це сучасне, швидке в експлуатації нагрівальний пристрій. Нагрівач оснащений електричним нагрівачем потужністю 3000 Вт, що живиться від струму 230 В, і сучасним насосом для нагнітання без щітки. Нагрівальний елемент виготовлений з термостійкої труби,тому ризик його вигорання невеликий. Змащений насос нагрівача являє собою охолоджуючу рідину, яка знаходиться в системі охолодження, що виключає ризик її витоку і затирання(як в масляних насосах). Нагрівачі мають сепаратор, який запобігає потраплянню бруду на вісь насоса (бруд може призвести до блокування насоса). У нас є всі сервісні частини для пропонованих нагрівачів.

комплект включає в себе: 1x нагрівач з кабелем живлення з заземленням, 2x Хомути, тримач для установки нагрівача в моторному відсіку, керівництво, гарантійний талон, картон.

інші Насосні нагрівачі з іншою потужністю, а також нагрівачі для підігріву аварійних силових агрегатів доступні на інших аукціонах.

основною перевагою нагрівача є компактна, компактна конструкція . Таке виконання дає можливість установки практично в будь-якому моторному відсіку. Нагрівач має внутрішній циркуляційний насос, що робить його більш ефективним і швидше нагріває двигун (під час руху, коли нагрівач не працює, потік рідини через насос вільний). У нагрівачі встановлений термостат, який автоматично вимикає пристрій при температурі близько 55 градусів за Цельсієм і знову включає його при температурі близько 50 градусів. Ця температура досягається на внутрішньому термостаті. Через втрату передачі сам двигун нагрівається приблизно до 35-40 градусів Цельсія. при використанні нагрівача зимовий запуск двигуна так само простий, як і влітку. завдяки запуску вже розігрітого двигуна, він споживає повільніше, спалює менше палива і в той же час виробляє менше шкідливих вихлопних газів. Якщо в нашому автомобілі є установка LPG, то використання нагрівача дозволяє нам швидко переключитися на газ. Нагрівач поставляється в комплекті з хомутами (2шт). Нагрівач оснащений кабелем живлення довжиною 80 см і вушком для установки в моторному відсіку.

нагрівач повинен бути підключений послідовно або паралельно < /B > до проводу нагрівача або іншого короткозамкненого проводу в двигуні таким чином, щоб вказане на нагрівачі напрямок потоку рідини було направлено на двигун. На малюнку нижче показані можливі способи і місця включення нагрівача. Паралельна установка за допомогою трійників потрібно, якщо в нашому автомобілі немає вільного потоку через так звану малу циркуляцію (двигун-нагрівач). завдяки трійникам можна обійти нагрівачі і можливі перешкоди. пропонований окремо односторонній клапан і великий трійник забезпечують паралельну установку між так званими "малими і великими" контурами охолодження(малий контур-двигун нагрівач, великий контур-двигун радіатор).

час нагріву при температурі-7ST Цельсія для двигуна 2000ccm становить 30-50 хв Максимальна продуктивність насоса: від 7 до 10 л/хв Вага нагрівача: 850 р.

основною вимогою при установці є установка нагрівача нижче верхнього рівня рідини в системі охолодження і вільний потік через систему охолодження.