P1 - Нагрівач нагрівач двигуна + комплект кабелів тип DEFA

P1 - Нагрівач нагрівач двигуна + комплект кабелів тип DEFA

Що Ви шукаєте?

P1 - Нагрівач нагрівач двигуна + комплект кабелів тип DEFA

В наявності
Код товару:
13479669300
9192,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом P1
Опис
< H1>Підігрівач двигуна з насосом, Підігрівач двигуна, підігрівач автомобіля< / H1>

американської компанії VVKB

тип підігрівача-Насосний

модель P1 - 1500W 230v примусова циркуляція насоса + комплект кабелів типу DEFA для установки в бампер або передню решітку автомобіля.

нагрівач використовується для нагрівання рідини в системі охолодження двигуна для легкого запуску в зимовий період.він також може використовуватися для нагрівання охолоджуючої рідини, що протікає через випарник/редуктор у навантажувачах, що працюють на газі, що дозволяє легко запустити двигун. Нагрівач не підходить для нагрівання генераторних установок аварійного живлення. Насосний нагрівач ВВКБ-це сучасне, швидке в експлуатації нагрівальний пристрій. Нагрівач оснащений електричним нагрівачем потужністю 1500 Вт , що живиться від струму 230 В і сучасним насосом для нагнітання без щітки. Змащений насос нагрівача являє собою охолоджуючу рідину, яка знаходиться в системі охолодження, що виключає ризик її витоку і затирання(як в масляних насосах). Нагрівачі мають сепаратор, який запобігає потраплянню бруду на вісь насоса (бруд може призвести до блокування насоса). У нас є всі сервісні частини для пропонованих нагрівачів.

комплект включає в себе: < /b > 1x нагрівач з роз'ємом типу MINI PLUG DEFA, набір кабелів типу DEFA для монтажу під капотом (внутрішній кабель 1,5 м) і зовнішній кабель (2,3 м) для підключення до домашньої розетки 230 В , 2x стяжки, інструкція, гарантійний талон, картон.

у нашій пропозиції ми також маємо Насосні нагрівачі інших потужностей і нагрівачі для нагріву аварійних силових агрегатів.

основною перевагою нагрівача є компактна, компактна конструкція . Таке виконання дає можливість установки практично в будь-якому моторному відсіку. Відстань між вхідним роз'ємом і вихідним роз'ємом становить всього 70 мм (стільки проводів потрібно відрізати). діаметр фітинга (18 мм ) підходить для більшості легкових і комерційних автомобілів. Це забезпечує можливість універсального використання і простий установки. нагрівач має внутрішній циркуляційний насос , що робить його більш ефективним і швидше нагріває двигун (під час руху, коли нагрівач не працює, потік рідини через насос вільний). У нагрівачі встановлений термостат, який автоматично вимикає пристрій при температурі близько 55 градусів за Цельсієм і знову включає його при температурі близько 50 градусів. Ця температура досягається на внутрішньому термостаті. Через втрату передачі сам двигун нагрівається приблизно до 35-40 градусів Цельсія. за допомогою нагрівача, зимовий запуск двигуна так само простий, як і влітку. завдяки запуску вже розігрітого двигуна, він споживає повільніше, спалює менше палива і в той же час виробляє менше шкідливих вихлопних газів. Якщо в нашому автомобілі є установка LPG, то використання нагрівача дозволяє нам швидко переключитися на газ. Нагрівач поставляється в комплекті з хомутами (2шт).

нагрівач повинен бути підключений послідовно або паралельно < /B > до проводу нагрівача або іншого короткозамкненого проводу в двигуні таким чином, щоб вказане на нагрівачі напрямок потоку рідини було направлено на двигун. На малюнку нижче показані можливі способи і місця включення нагрівача. Паралельна установка за допомогою прикріплених трійників потрібно, якщо в нашому автомобілі немає вільного потоку через так звану малу циркуляцію (двигун-нагрівач). завдяки трійникам можна обійти нагрівачі і можливі перешкоди. пропонований окремо односторонній клапан і великий трійник забезпечують паралельну установку між так званими "малими і великими" контурами охолодження(малий контур-двигун нагрівач, великий контур-двигун радіатор).

час нагріву при температурі-7ST Цельсія для двигуна 2000ccm становить 40-60 хв Максимальна продуктивність насоса: від 7 до 10 л/хв Вага нагрівача: 700 р.

основною вимогою при установці є установка нагрівача нижче верхнього рівня рідини в системі охолодження і вільний потік через систему охолодження.