OPEL - OE-4709665 - SUZUKI SWIFT IV 2004 - 2010

OPEL - OE-4709665 - SUZUKI SWIFT IV 2004 - 2010

Що Ви шукаєте?

OPEL - OE-4709665 - SUZUKI SWIFT IV 2004 - 2010

В наявності
Код товару:
15181926898
12994,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом OPEL - OE-4709665
Оригінальний номер деталі OPEL - OE-4709057, OPEL - OE-4711083 OPEL - OE-4711554, OPEL - OE-4711555 OPEL - OE-93193897, OPEL - OE-93195026 OPEL - OE-93196987, OPEL - OE-95507792 OPEL - OE-95507793, OPEL - OE-95521840, SUZUKI - OE-48580-51K50, SUZUKI - OE-48580-51K51, SUZUKI - OE-4
Опис
електричний ковш

ціна, зазначена на аукціоні, відноситься до електричного ковша при поверненні старого мистецтва або його ремонті протягом 24 годин.

застосування трансмісії в автомобілях:
  • OPEL AGILA B 2008 - 2014
  • SUZUKI SWIFT IV 2004-2010
  • SUZUKI SPLASH 2008-2014

оригінальні номери деталей:

  • OPEL - OE-4709057
  • OPEL - OE-4709665
  • OPEL - OE-4711083
  • OPEL - OE-4711554
  • OPEL - OE-4711555
  • OPEL - OE-4711555
  • Opel - OE-4711555
  • Opel - OE-93193897
  • Opel - OE-93195026
  • Opel - OE-93196987
  • Opel - OE-95507792
  • Opel - OE-95507793
  • Opel-OE - 95521840
  • Suzuki-OE-48580 - 51k50
  • Suzuki-OE-48580 - 51k51
  • Suzuki-OE-48580 - 51K52
  • Suzuki-OE-48580 - 57K50
  • Suzuki-OE-48580 - 57K51
  • Suzuki-OE-48580 - 57k61
  • Suzuki-OE-48580 - 57K62
  • Suzuki-OE-48580 - 57KF1
  • Suzuki-OE-48580 - 63j51
  • Suzuki-OE-48580 - 63j52
  • Suzuki-OE-48580 - 73KH1
  • Suzuki-OE - 48580-73kh1
  • Suzuki-OE-48580-73kh2 < /li >
  • Suzuki-OE-48580m51k50
  • Suzuki-OE-48580m51k51

симптоми пошкодження рульового механізму:

⦁ стукіт, чутний в рульовому колесі або рульовому колесі;

⦁ відчутні зазори на рульовому колесі;

⦁ блокування рульового колеса в певних положеннях;

⦁ проблеми з гідропідсилювачем керма.

< H1>процес регенерації електричного рульового механізму:
  • оцінка стану трансмісії
  • мийка і піскоструминна обробка
  • Заміна напрямних втулок і регулювання зазору зубчастої рейки
  • Діагностика та ремонт електронних модулів
  • підключення відремонтованої трансмісії до спеціалізованого комп'ютера, що дозволяє додатково діагностувати робочі параметри і виконувати калібрувальні дії
  • < /
фаза випробувань:< / H1>

ми проводимо випробування електричних маглів на випробувальних станціях EPS.

випробувальні станції EPS-це інноваційний інструмент для проведення діагностичного аналізу електронних блоків гідропідсилювача керма

пристрій побудовано для імітації реальних умов транспортного засобу навіть при дорожньому навантаженні, що дозволяє проводити випробування без необхідності установки в транспортному засобі.

конструкція електропідсилювача:
  1. корпус
  2. вхідний вал
  3. датчик крутного моменту
  4. шестерня
  5. двосторонній поршень на зубчастій рейці
  6. блок управління
  7. порожнистий вал
  8. електродвигун
  9. гайка з шарикопідшипниками
  10. < / ol >
час ремонту

час ремонту становить від 6 до 9 годин! Таким чином, за один день ваш рульовий механізм знайде другу молодість і прослужить довгі роки.

DMF Service гарантує 100% задоволення
Scroll To Top