- змащення підшипників ковзання і кочення будь-якого типу при будь-якій допустимій швидкості обертання і високих навантаженнях тиском, зокрема, роликових і роликово-конічних підшипників з високим навантаженням, наприклад, в прокатних клітинах, ножичних верстатах гарячого і холодного різання, голчастих каменях і шпинделях вулик> продукт OKS 433 створений для застосування в різних галузях промисловості
- Залізнична техніка
- Комунальна техніка
- обробка гуми та пластмас
- машинобудування (верстати) та обладнання
- металургійна промисловість
- Скляна та ливарна промисловість
- суднобудування та морське машинобудування
- Хімічна промисловість
- паперова та пакувальна промисловість
- Логістика вулик> переваги та переваги
- відмінно підходить для тривалої змащення місць з високим навантаженням
- висока ефективність з чудовими добавками EP і високою водонепроникністю вулик> поради щодо застосування
продукти OKS призначені для ефективної роботи на машинах і пристроях різного призначення. Вони знайшли застосування в більшості промислових секторів:
для оптимальної роботи спочатку очистіть поверхні , бажано механічним способом, а потім універсальним очищувачем OKS 2610/OKS 2611 . Перед першим заповненням видаліть антикорозійний агент. Заповніть підшипник таким чином, щоб тверда мастило точно досягла всіх функціональних поверхонь. Нормальні підшипники заповнювати до прибл . 1/3 вільного внутрішнього простору підшипника . Заповнюйте повністю повільно обертаються підшипники (значення DN < 50.000) і їх корпусу. дотримуйтесь інструкцій виробника підшипника та машини . мастило за допомогою лубрикатора через мастильне гніздо або автоматичні системи змащення. Визначити термін і кількість мастила відповідно до умов застосування. Якщо злив зношеного твердого мастила Неможливий, обмежте кількість мастила, щоб уникнути надмірного змащення підшипника. При більш тривалих термінах змазування слід намагатися повністю замінити тверду мастило. Змішувати тільки з відповідними мастилами