революція в сегменті Sport Touring: їдьте довше, далі і безпечніше
ROADTEC™ 01 є флагманським протектором Metzeler в сегменті Sport Touring, який включає в себе радіальні і діагональні вироби, призначені для високої продуктивності на малопомітних поверхнях, високої довговічності і високої універсальності застосування.е>
переваги
зчеплення на будь-якій асфальтовій дорозі
нові рішення в області гумової суміші дозволили домогтися високої хімічної адгезії в різних умовах.е>
безпека на мокрих і малогабаритних поверхнях
пробіг і сталість продуктивності
точність траєкторії та стабільність
подробиці
поперечні ламелі
"окремі елементи", захоплюючі асфальт
можливість відведення більшої кількості води
покращена робота з системою ABS
більша відстань між пластинами на плечах шини
підвищена стійкість при русі в складеному стані
точність управління
відведення води в кожному кутку розвалу
більш коротка і широка зона контакту з більшою площею поверхні, ніж в шині ROADTEC™ Z8 INTERACT™
менше ковзання суміші, оптимальний знос
менша напруга і запобігання перегріву суміші
більше пластин, що підвищують механічне зчеплення і відводять воду
Більше гуми в контакті з поверхнею-краща хімічна адгезія
суміш діагональних варіантів
сажова суміш з 30-проц. Додавання кремнезему забезпечує швидке нагрівання і високу адгезію на сухих поверхнях
спеціальні смоли збільшують адгезію на вологих поверхнях
шабельні ламелі
більш висока тяга
ефективне відведення води
більш висока зносостійкість
каплевидні ламелі
підвищена тяга на малому зчепленні
підвищена стійкість і контроль при гальмуванні
більш швидкий прогрів шини
суміші радіальних варіантів
задня частина: < /b >
дві суміші в системі 40% - 20% - 40%
середня смуга з сумішшю кремнезему і сажі, що забезпечує стабільність на високих швидкостях і тепловиділення
бічні смуги з повністю кремнезему забезпечують високу хімічну адгезію на мокрих і слизьких поверхнях
стабільне і передбачуване поведінку збірки за рахунок використання тієї ж суміші на плечах передньої і задньої шини
схема "Cap& Base" забезпечує оптимальний розподіл тепла і термічну стабільність плечей при агресивній їзді