НОМІНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

НОМІНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

Що Ви шукаєте?

НОМІНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

В наявності
Код товару:
15155701611
13350,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

новий циліндр фірми PSYCHC-4Play номінальний 95мм.

підходить для: < / P >

Yamaha

YZF 450 03-05R

YFZ 450 04-09R ATV < /P>

WR 450F 03-06R

також доступні циліндри для інших моделей і марок і комплекти циліндр + повний поршень + прокладки !!!

опис:

20001n

відома тайванська компанія Psychic - 4Play це компанія, відома на американському ринку

дуже висока якість виготовлення і використовувані матеріали роблять циліндри не відрізняються якістю від оригінальних циліндрів. Робоча частина покрита дуже жорстким nica-silem

номінальний діаметр циліндра 95mm (також доступні циліндри великого діаметру 98mm-478ccm)

кілька слів про покриття NICASIL:

середина 70 - х років. у минулому столітті з'явилася нова технологія покриття поверхні циліндрів, що застосовуються в автомобільній техніці. NiCaSil-це покриття, виготовлене з нікелю, що містить дифузні зерна карбіду кремнію SIC. В якості робочої частини циліндрів двигунів внутрішнього згоряння вона ефективно витіснила застосовувалися в той час складні конструкції (втулка + корпус) циліндрів. Причиною цього, всупереч переважній думці про явно більш високих експлуатаційних якостях "нікасіла", були і залишаються економічні міркування. При високому серійному виробництві циліндрів використання цих покриттів як би "вибиває" традиційну гільзу циліндра, для виконання якої потрібно більше десятка складних технологічних процесів. Частка трудомісткості виготовлення стандартної гільзи циліндра по відношенню до покриття її нікасілом становить 1:12, що дуже спрощує-при виготовленні одного циліндра з гільзою можна виготовити 12 покритих оболонкою. Тут слід зазначити, що склад покриттів з моменту їх впровадження не зазнав істотних поліпшень/можна побачити тільки розвиток в методах їх осадження [гальванічна, іонна імплантація, теплове розпилення, хімічне покриття] / або модифікації, які були зроблені в кінці 90-х років. в технології композитних матеріалів.  Потреба в матеріалах з новими або поліпшеними властивостями привела до досліджень і розробок технології їх виготовлення. Властивості, склад, структура яких є результатом надійності !!! він успішно дозволяє використовувати їх для будь-яких застосувань в автомобільній техніці при виробництві високопродуктивних агрегатів і, отже, при регенерації m.in. циліндрів двигунів внутрішнього згоряння. Використання замість зношеного покриття nicasil вставки ( втулки) - з відповідного матеріалу гарантує 100% надійність такого ремонту, що, на жаль, не може гарантувати повторне покриття зношеного циліндра новим "нікасільним" покриттям, а тим більше хромовим покриттям/часто пропонованим в якості нікасільного покриття !!! . Вбудовування "NiCaSil-u" дає, безсумнівно, 100% гарантію якості, тільки в разі покриття його однорідним за структурою матеріалом (сплав AL.). Це відноситься тільки до нових циліндрів, тобто на етапі виробництва, де не відбувалося ніяких термохімічних процесів, пов'язаних з роботою двигуна. Циліндр, який використовується його властивостями в результаті роботи, зазнає ряд змін, часто дискваліфікують його від можливості повторного покриття шаром "нікасіла". Його структура особливо в районі вихлопного каналу (випускного отвору), тобто в місці, де алюмінієвий сплав через високі температури різко змінює свої властивості по відношенню до інших його областях, втрачає здатність "поглинати-адгезію" покриття nisi. Це явище незворотне! Покриття цієї області в основному дає тільки візуальний ефект. Такий циліндр, після декількох годин експлуатації, втрачає свою функціональність, часто викликаючи пошкодження інших компонентів двигуна.

тут перед Користувачем виникає питання: у мене зношений циліндр - що в такій ситуації робити?

отже, відповіді дві:

- придбати новий циліндр

- замовити нанесення нового покриття NiCaSil , але після попереднього розмивання / видалення неоднорідного базового шару сплаву AL. який зазнав змін / тобто збільшення діаметра циліндра, а за цим робочий об'єм двигуна, застосувати поршень з ряду над розмірним "великим діаметром" +1мм + 1,5 і т. д. тільки для цієї мети виробляються надрозміри без додаткових відбіркових груп-це єдина, що дає надію на ефективність процедура установки повторної оболонки в використаний циліндр !!! чи вигідно?/

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REALrKuZ/K+PkoiHlP12k/ahVy6O+wQrZmYlt7lf/ljOg7LH8s5ZvMzMFXpMRwlNc0MYt/aLcNANWU[/DANE_EU]

Scroll To Top