NISHUA NFX-3 Motorcycle Touring Flip-Up Helmet Liner Pinlock розмір M
NISHUA - пропонує спортивним водіям продукти, які добре працюватимуть на трасі та в повсякденному житті. Компанія приділяє наголос на пасивну та активну безпеку . Серцем технічної концепції є надлегка та надзвичайно стабільна оболонка шолома, виготовлена з композиту з вуглецевого волокна або препрегів скловолокна. Цю технологічно передову концепцію ідеально доповнює чистий вигляд і високоякісне обладнання з такими деталями, як D-подібна подвійна застібка, відома з гонок
Ми представляємо наступника моделі NFX-3 від Nishua. У шолом було внесено значні вдосконалення, які, на перший погляд, головним чином охоплюють спортивний дизайн і, отже, також аеродинамічні властивості. Крім того, значно розширено поле огляду повнолицевого шолома NFX-3 . Цей мотоциклетний шолом справляє загальне спортивне враження, ніж його попередник. Незважаючи на корпус зі скловолокна, підйомний механізм і сонцезахисний козирок NFX-3, він має невелику вагу для туристичного шолома.
Прейскурант: 1120 злотих
Ціна на цьому аукціоні: 699 злотих
Безпека:
Корпус шолома виготовлено зі скловолокна - що робить його легким і безпечним
Зручне та безпечне застібка з тріскачкою виготовлений з металу
Шолом має сертифікат ECE 22.05
Комфорт:
Внутрішня частина шолома виготовлена з гіпоалергенного матеріалу і може бути повністю знята, наприклад, для прання. )
Вбудований сонцезахисний козирок - покращує комфорт і безпеку водіння навіть у сонячні дні
Вентиляція:
Багатоканальна вентиляція забезпечує максимальний потік повітря та комфорт використання
Вхідний отвір у верхній частині шолома , один на підборіддя та вихід на задній частині шолома (повністю регульовані повітрозабірники)
Завдяки надефективній вентиляції шолом можна використовувати протягом тривалого часу
Технічні дані:
Виробник: Nishua
Модель: NFX-3
Колір: Матовий чорний
Вага: 1650 г
Розмір: M
Тип: Tourist, City, Chopper
Шолом вихідний , може мати недоліки
Шолом має подряпини на корпусі та козирок
Довідник розмірів:
Таблиця розмірів є орієнтовною та не може бути підставою для рекламації продукту