насос AdBlue MAN TGA EURO 5 S. Тип без датчика NOX 0444010013 BOSCH
каталожний номер 81.15403-6016
Комерційний номер 81.15403-6028
нещодавно телеканал ZDF зробив репортаж про те, як Східна Європа отруює Німеччину .
У цьому відео вони показали, як на шосе вони будуть перевіряти автомобілі під час водіння
які мають емулятор ad Blue
https://www.zdf.de/dokumentation/zdfzoom/zdfzoom-die-luege-vom-sauberen-lkw-100.html
ціна брутто
деталь після відновлення - умови продажу і гарантії в розділі Про гарантії
Ми пропонуємо заміну деталей на місці в нашому сервісі
ми спеціалізуємося на ремонті системи Ad Blue протягом 3 років. Ми можемо сказати, що профілактика перевірки цієї системи перед зимовим сезоном, яку ми застосовуємо, тобто заміна фільтрів, перевірка системи опалення та перевірка якості використовуваної рідини Ad Blue значно знижує ймовірність подальших несправностей.
все частіше клієнти запитують нас, як відключити цю систему, щоб вона не працювала і встановити щось, що буде "обманювати" на дисплеї, що система справна. Нижче наведені наслідки, які можуть статися в короткі терміни:
- через півроку після відключення системи компаніями, що пропонують це, ніхто не згадує, що не відбувається очищення каталізатора від сажі, і знову відбувається зниження потужності і підвищене згоряння в автомобілі.
- через рік , якщо система все ще не працює, з'явиться тиск між глушником і турбіною . Що в крайньому випадку призведе до пошкодження турбіни, витоку масла в глушник і займання глушника всередині. Ось посилання на картинку http://www.youtube.com/watch?v=NiwZ3xiKUss що сталося з глушником .
У цьому випадку ми повинні замінити: глушник, турбіну , всю систему ad Blue, витрати на буксирування і можливість загоряння автомобіля. Вартість від 30 тис .вгору. Якщо хтось дізнається справжню причину, чому цей автомобіль загорівся, ми не думаємо, що страховка виплатить компенсацію. Такі випадки, можливо, ви знаєте, як загорілися підстави осушувача в Volvo FH і в автобусах громадського транспорту.
- ви піддаєтеся перевірці BAG, яка перевіряє роботу такої системи. У разі виявлення несправності в комп'ютері записується кількість днів з тих пір, як система не працює, і накладається штраф, наприклад, якщо автомобіль не має стандарту EURO 5 . Потім він підраховує пробіг і встановлює штраф. Для них не важливо, їздив автомобіль в той час на території Німеччини або польської території.
- перевірка BAG у разі виявлення „обману"цієї системи накладає штраф як за злочин від 10-15 тис .євро, а автомобіль розглядає як несправний з позначкою, що він не має стандарту ЄВРО 5. На даний момент відомо 2 таких випадки.
- звичайно, ви будете впевнені, що повністю неможливо виявити використання емулятора ad Blue . Нижче наведено два приклади відео, як без тестера і технічних знань кожен може перевірити правильність роботи цієї системи. Принцип однаковий для кожного бренду pojazdu.
http://www.youtube.com/watch?v=0fA4EtZl9ek
http://www.youtube.com/watch?v=0ycl5k6SLEQ
- в даний час польська і т.д. готується перевірити правильність роботи таких систем. Звичайно, вони отримають навчання з BAG
інформація, яку ми надали, є відповіддю на найпоширеніші питання, які ви нам задаєте . Варто ознайомитися з ними і подумати про те, наскільки дешево обходиться видалення цієї системи.е>
