Відповідні моделі: автомобіль з дизельним двигуном
Застосування: ці тестери дизельних форсунок підходять для всіх типів дизельних форсунок, крім дизельних форсунок Common Rail (CRDI).
Функції:
Для перевірки тиску відкриття інжекторного сопла та вібрації.
Тест на герметичність і схема розпилення.
Випробування характеристик розпилення та вібрації.
Тестер форсунок складається з:
Алюмінієвий інжекторний насос, який керується ручним важелем.
Напівпрозорий паливний бак з оригінальним фільтром Bosch 5 мікрон
Триходовий запірний клапан.
Нержавіюча сталь, товста (циферблат 100 мм, різьба 3/8" BSP).
Діапазони вимірювання: від 0 до 600 бар і від 0 до 8000 PSI.
Стандартні аксесуари:
Ручка з ручкою;
Труби високого тиску типу «А» і «В» діаметром гайки розміром (12 X 1,5) і (14 X 1,5) для з'єднань;
Ущільнювальні кільця - 1 плоске кільце.
Оснащено оригінальним поршнем/елементом Bosch, випускним клапаном і фільтром.
Для тестера CR-C:
Зверніть увагу, що тестер форсунок Common Rail CR-C призначений лише для електромагнітного інжектора, він не має п’єзоелектричної функції, якщо вам потрібно придбати більш професійний пристрій, який включає електромагнітний інжектор, а також п’єзоінжектор PM me.
Технічні дані:
Модель виробництва: тестер форсунок Common Rail CR-C
Обсяг випробувань: автоматичний, пілотний, викиди та умови повного навантаження.
Випробування форсунок: для форсунок bos-ch, den-so та Del-phi Common Rail.