Багатофункціональний тестер форсунок Common RailCR-C

Багатофункціональний тестер форсунок Common RailCR-C

Що Ви шукаєте?

Багатофункціональний тестер форсунок Common RailCR-C

В наявності
Код товару:
15675571522
4979,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

Багатофункціональний тестер форсунок Common Rail CR-C

Wielofunkcyjny tester wtryskiwacza Common RailCR-C Kod producenta qwqe

Короткий вступ

  • Багатофункціональний детектор форсунок Common Rail CR-C використовує систему керування ШІМ, імпортовану з Німеччини. Він може точно й ефективно імітувати керуючий сигнал ECU системи впорскування палива, наприклад попередній впорскування, точку розряду, точку повного навантаження та інші умови. Паливна форсунка може керувати багатьма брендами, такими як інжектор типу Common Rail BOSCH, Denso та Delphi.
  • Багатофункціональний детектор уприскування Common Rail CR-C простий у використанні. Він може виявити інжектор Common Rail разом із тестером загальних сопел. Це фактично знижує поріг інвестицій для обслуговування обладнання. Детектор невеликий і його легко носити з собою, він може допомогти клієнтам виявити та зберегти інжектор Common Rail на дорозі, що може значно підвищити ефективність роботи.
Wielofunkcyjny tester wtryskiwacza Common RailCR-C

Параметри приладу

  • Тип продукту: багатофункціональний тестер форсунок Common Rail CR-C
  • Обсяг тестування: ефект розпилення, попередній впорскування, точка розряду, повне навантаження точка.
  • Підходить для: Bosch, Delphi, Denso, побутового та загального типу
  • Джерело живлення:  AC110-240V
  • Робоча температура: -30 градусів Цельсія-70 градусів Цельсія
  • Розміри: 110*250*190 (міліметр)
  • Регульована ширина імпульсу:  10 мс
  • Регульована частота:  30 Гц
Wielofunkcyjny tester wtryskiwacza Common RailCR-C EAN (GTIN) 6922433545351

Функціональна клавіша:

  • Пуск або зупинка, щоб увімкнути або вимкнути вихідний сигнал.
  • Режим водіння – виберіть режим водіння за допомогою лівої та правої клавіш.
  • Ручка MS: для налаштування ширини імпульсу.
  • Регулятор HZ: для налаштування частоти.
  • Вихід сигналу: для підключення джгута інжектора.
  • Живлення: щоб увімкнути та вимкнути основне живлення

Спосіб роботи

  • Інжектор Common Rail безпосередньо підключається або завантажується до затискач і підключений до загального ручного калібратора тиску.
  • Виберіть відповідну вилку відповідно до марки інжектора, а потім підключіть джгут проводів до інжектора.
  • Виберіть відповідний режим руху відповідно до марки інжектора. У цей час можна почути звук всмоктуючого штуцера електромагнітного клапана інжектора «бай, бай».
  • Переконайтесь у належному тиску впорскування, постійно опускаючи важіль калібратора. Загальне значення тиску становить 30-40 МПа, і в цей час можна спостерігати ефективність розпилення інжектора.
  • Через зовнішній циліндр можна визначити кількість паливного палива та кількість оливи, що подається в паливний інжектор.

Технічне обслуговування та запобіжні заходи

1.Для забезпечення терміну служби інструменту не можна використовувати інструмент під прямими сонячними променями, місце повинно бути більш горизонтальним, категорично заборонено падати, торкатися.

2. Категорично забороняється використовувати сильні розчинники (такі як: тупа, нітроолія) для очищення корпусу

3. Зовнішній інтерфейс приладу слід використовувати суворо відповідно до методу, зазначеного в посібнику користувача, і підключення не можна змінювати без дозволу. Прилад імпульсно подається на інжектор і не може бути виміряний звичайним мультиметром. Якщо цей стіл виходить з ладу під час використання, вилку слід негайно вийняти та повернути виробнику для обслуговування трьох упаковок.

4. Лічильник із дати продажу протягом трьох місяців за умови нормального використання з’являється обсяг гарантії, окрім людської вини, будь ласка, продукт користувача та гарантійний талон (не збігається) були надіслані спеціальним постачальникам, інструменти відремонтовані на заводі. Цей інструмент не можна відкрити за бажанням, інакше він не буде гарантований.

Scroll To Top