Інноваційна присадка до моторного масла з високою ефективністю. Містить унікальний трифазний склад широкого спектру дії:
NANO PROTECTION (Ревіталізант) Містить серпентиніт, який створює тверде, зносостійке покриття на металевих поверхнях. Усуває мікропошкодження і дефекти, підвищуючи довговічність і міцність деталей двигуна.
Модифікатор тертя Усуває опір тертя в двигуні, забезпечуючи легке ковзання між його елементами.
Кондиціонер металу На молекулярному рівні він проникає в структуру металевої сітки, зміцнюючи її зв’язки.
Mihel EP500 MAX 3in1
Mihel EP500 MAX 3in1 – інноваційна багатофункціональна присадка до моторної оливи. Захищає двигун від використання, зменшує тертя і покращує роботу механізмів. Містить серпентиніт, який заповнює та згладжує структуру металу, оживляючи його поверхню. Препарат з трифазним спектром дії. Використовуйте кожну заміну масла.
Технологія
NANO PROTECTION , розроблена та реалізована в продуктах Mihel EP500 MAX 3in1, є результатом роботи з пошуку рішень для захисту металу та уповільнення зношування за допомогою наночастинок з поверхнево-активними властивостями. Застосування цих препаратів покращує змащувальні та протизносні властивості оливи.
Воно сумісне практично з будь-яким моторним маслом і може використовуватися для двигунів з каталітичними нейтралізаторами, GPF і OPF. Призначений для бензинових двигунів.
Властивості:
Регенерує та захищає двигун та його механізми від зносу.
Створює міцний захисний шар із дуже низькими коефіцієнтами тертя та високим опором.
Полегшує запуск і захищає від т.зв СУХИЙ СТАРТ.
Покращує тиск стиснення в циліндрах.
Зменшує споживання масла.
Згладжує та заспокоює двигун.
Зменшує ризик відмови.
Зменшує споживання палива.
Збільшує потужність, крутний момент.
Покращує ефективність і динаміку двигуна.
Використання:
Перед використанням струсіть упаковку, щоб перемішати препарат.
На наступному кроці вилийте вміст пляшки в маслозаливну горловину попередньо розігрітого двигуна.
Запустіть двигун і залиште його працювати на 10 хвилин, щоб препарат добре розподілився в системі змащення.
Останнім етапом є необхідна відстань у 1000 км, щоб отримати максимальну користь від підготовки. Звичайно, необхідний інтервал можна подолати в кілька етапів.