MICHELIN X LINE ENERGY T 385 / 65R22.5 CMI REM X LTW

MICHELIN X LINE ENERGY T 385 / 65R22.5 CMI REM X LTW

Що Ви шукаєте?

MICHELIN X LINE ENERGY T 385 / 65R22.5 CMI REM X LTW

В наявності
Код товару:
13501671709
31969,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Опис

MICHELIN X LINE ENERGY T 385 / 65R22.5 CMI REM X LTW

низька витрата палива. Більше пробігу. Універсальність застосування. Зчеплення і стійкість на мокрій дорозі від першого до останнього кілометра. Надійність протягом усього терміну служби. Низькі викиди CO2. Можливість протектора і днопоглиблювальні шини.

інноваційна скульптура протектора для тривалого зчеплення. Ламелі, розташовані в середній частині протектора, відкриваються при його зносі в 2/3, утворюючи більш широку канавку.

інноваційний матеріал значно збільшує пробіг шин завдяки своїй стійкості до стирання.

інноваційна скульптура протектора для тривалого зчеплення.

ламелі, розташовані в середній частині протектора, відкриваються при його зносі в 2/3, утворюючи більш широку канавку.

поздовжні кромки краплі води-це інновація, що входить в технологічний пакет MICHELIN durable Technologies

інноваційний матеріал, значно збільшує пробіг шин завдяки своїй стійкості до стирання.

Carbion™ - ще одне технологічне нововведення MICHELIN Durable Technologies

специфікація
  • бренд: Michelin < /li >
  • протектор: X Line Energy T
  • Szerokość: 385
  • Profil: 65
  • Średnica: 22.5
  • Prędkość: K - & lt;110 км/год
  • вантажопідйомність: 160 = 4500 kg
  • Oś: Naczepa
  • Konstrukcja: R
  • Rodzaj: Ciężarowe
Галерея
< H1>виробник

бренд Michelin < /b > походить з французького міста Клермон-Ферран, де він має свою штаб-квартиру. Michelin в даний час є найбільшою європейською компанією з виробництва шин. Крім стандартних, призначених для легкових автомобілів, продаються також шини для вантажівок, сільськогосподарської техніки, літаків або навіть космічних човників. Відносно недавно компанія відмовилася від виробництва шин для автомобілів Формули-1. Компанія відома перш за все якістю і безпекою вироблених виробів. Він дуже важливий для досліджень, а також для спілкування з клієнтом. Він має 3 дослідницькі центри: у Франції, в Японії, а також у США.