Merkur Маслянка подвійний поліетиленовий насос 500мл

Merkur Маслянка подвійний поліетиленовий насос 500мл

Що Ви шукаєте?

Merkur Маслянка подвійний поліетиленовий насос 500мл

В наявності
Код товару:
13460528790
2970,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Merkur Маслянка подвійний поліетиленовий насос 500мл

⭐ < /B>бренд: reilang < /B >

Маслянка Merkur з подвоєнням.насос, поліетилен, ємність nomin. 500L, Reilang

Opis️ опис:

<е> Пластична Маслянка Merkur

виконання: резервуар з поліетилену. Подвійний насос складається з головного насоса і головного насоса. Можливість масляного змащення практично в будь-якому положенні завдяки латунному напірному насосу подвійної дії. Всмоктуючий поршень, що обертається і діє під дією сили тяжіння, забезпечує повне спорожнення бака.

️ ️ додаткова інформація:

  • код виробника: 8295440001
  • номінальна ємність: 500 мл
  • довжина трубки: 130 мм

⭐ використовуйте продукти перевірених брендів:

✔ якість: < /b > продукція відомих брендів зазвичай виготовляється з матеріалів більш високої якості і піддається більш суворим стандартам якості, ніж їх більш дешеві аналоги, що означає, що вони більш довговічні і можуть служити довше.

✔ < /b > безпека: продукти від фахівців даної галузі зазвичай перевіряються і сертифіковані незалежними органами, щоб гарантувати, що вони безпечні для користувачів і не становлять загрози для здоров'я і безпеки використання.

✔значення: хоча фірмові продукти зазвичай коштують дорожче, ніж більш дешеві аналоги, вони часто маютьбільш тривалий термін служби < /B>, що означає, що в довгостроковій перспективі вони можуть бути більш рентабельними < /b > і, отже, дешевше.

✔довіра: відомі виробники, як правило, маютьдовгу історію на ринку < /b > і, отже, перевірену репутацію, що означає, що клієнти можуть мати більшу впевненість у своїй пропозиції і відчувати себе більш комфортно при здійсненні покупки.

тому, вибираючи продукт Маслянка Merkur подвійний насос з поліетилену 500мл перевіреного виробника - бренду reilang , ви можете бути впевнені в якості продукту.