Брезентова структура чохла забезпечує 100% герметичність.
4 шари матеріалу створюють зовнішній непроникний бар'єр.
Верхній, зовнішній шар — це ПОСИЛЕНА тканина з підвищеною стійкістю до розривів і пошкоджень.
Наступним шаром є паропроникна мембрана. Мембрана не пропускає вологу ззовні, а відводить її з-під брезенту.
Третій шар - це додатковий шар, який робить брезент жорсткішим і зміцнює його.
Четвертий і останній нижній шар - це спеціальне покриття "MESZEK" - soft, яке захищає кузов автомобіля від пошкоджень і запобігає примерзанню брезенту до кузова.
Цей шар полегшує ковзання брезенту по фарбі, не залишаючи слідів на кузові. Тому не дряпає фарбу...
З'єднання між верхньою та бічними поверхнями брезенту додатково посилене кантом сірого кольору.
Матеріал повністю водонепроникний і герметичний.
Чохол захищає весь автомобіль (включаючи нижні частини) від несприятливого впливу навколишнього середовища.
Захищає від:
сонце,
дощ, сніг, мороз,
вітер,
пил від квітів, листя, сік дерев,
пташиний послід,
УФ-випромінювання - підтверджено багаторічними дослідженнями - це не «декларація», це факт, брезент не розсипається і не розсипається під впливом сонце;
Захищає організм від:
ямки,
вицвітання фарби,
потьмяніння фарби
потьмяніння хромованих елементів.
Закриває дверні ручки та замки вашого автомобіля, захищаючи їх від замерзання.
Чохол підходить для цілорічного використання на вулиці та в приміщенні.
Під час дощу автомобіль залишатиметься повністю сухим під чохлом.
Взимку чохол добре захищає від морозу та снігу.
Розмір:
Довжина автомобіля: 470-500 см
Висота борта брезенту (не автомобіля!): 126-136 см
При виборі чохла рекомендуємо в першу чергу враховувати форму і довжину автомобіля.
Визначник — це фотографія, яка показує форму автомобіля, до якого підходить чохол — порівняйте форму вашого автомобіля з фотографією товару.
Текстильний матеріал, з якого виготовлено брезент, підійде як для трохи меншого, так і для більшого автомобіля подібної форми та розмірів, що не перевищують окружність, наведену вище.
Чохол щільно прилягає та надійно кріпиться за допомогою традиційної кабельної стяжки навколо всього автомобіля. Запевне, це суцільна мотузка, вшита в брезентовий тунель.
Крім того, над кожним колесом є вушка з мотузками для кріплення.
Мотузка укладається по всьому периметру в нижній частині брезенту. Він точно прилягає до тіла з усіх боків.
Міцно закріплений брезент не може зірвати сильний шторм.
Міцна та надійна мотузка є кращим рішенням, ніж;
гумки - на морозі твердіють і тріскаються, на сонці розтягуються і тріскаються;
гачки - навіть при невеликих поривах вітру вони можуть розкріпитися і брезент злетить, як вітрило;
ремені, протягнуті через люверси - дуже важко надіти, не забезпечують міцне зчеплення брезенту з тілом.
Після зав'язування кінець мотузки можна заховати в вшиту кишеню.