- SAE 5W-30; ACEA E7, E4; MACK EO-n
- Mb-Approval 228.5; MAN M 3277/3377
- CUMMINS CES 20077/20076/20078
- MTU type 3; Renault RLD-2
енергозберігаюче синтетичне (на основі PAO) моторне масло для високонавантажених і високооборотних дизельних двигунів останнього покоління з турбонаддувом і без нього, що працюють в суворих умовах. Масло успішно пройшло дорожні та лабораторні випробування в центрах концерну Daimler і має їх письмові сертифікати. Властивості продукту:
- Унікальна, niskolepka, синтетична база, що містить ПАТ найвищої якості, ідеальної в'язкості в необхідному діапазоні температур, в поєднанні з інноваційним пакетом присадок забезпечує неперевершені властивості przeciwcierne, протизносні і проти обурливим, що значно подовжує термін служби устаткування, у всіх, навіть найбільш складних режимах, працює у досить широкому діапазоні температур навколишнього середовища і забезпечує значну економію палива;
- Синтетична база, містить ПАТ та інноваційний пакет присадок забезпечують підвищену термічну стабільність oksydacyjną і неперевершені миючі властивості і диспергатори в олії (TBN > 12.5), ефективно знижує утворення накипу і лаку, запобігаючи всілякі утворенню вапняних відкладень і підтримуючи відмінну частини двигуна, особливо блоку циліндр-поршень, протягом усього періоду між замінами;
- Унікальна формула, що містить ПАТ маслом забезпечує стійкість до старіння, а завдяки zmniejszonemu випаровування і високій температурі займання знижує утворення накипу "відходи", що дозволяє використовувати його в двигунах з тривалим терміном експлуатації до 90 000 км і звичайні двигуни;
- Завдяки базі, містить ПАТ, нижче в'язкість має відмінні властивості при низьких температурах, в тому числі низьку температуру застигання, а також хорошу pompowalność олії і можливість завантаження елементів двигуна при низьких температурах, легкий "холодний запуск" (до -35°C) і зниження зносу при пуску;
- Ефективно захищає деталі двигуна від усіх видів корозії;
- Ефективно справляється з збільшенням напруги зсуву під час роботи внаслідок підвищеної в'язкості через дисперсії сажі;
- Може бути використаний під час роботи на паливі з високим вмістом сірки.
призначений для всіх типів високонавантажених дорожніх дизельних двигунів (багажних тракторів, автобусів та ін), позашляхових (будівельних, гірничодобувних, сільськогосподарських) і спеціальних транспортних засобів європейських, американських і азіатських виробників, що відповідають вимогам Euro І - V, де потрібен рівень продуктивності ACEA E4 / E7.е>