| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
ЗБІЛЬШЕНИЙ ПОТОК: 2300 л/хв
Блок FR+L G1/4 1,5-9 бар, 5 м FMB 14 MIDI
Повітряний блок містить маслянку та регулятор з манометром, фільтр та злив води, тож вам більше не потрібно придбати ці пристрої окремо.
Корисним рішенням є можливість зафіксувати ручку регулювання в будь-якому положенні, натиснувши її вниз.
Великою перевагою є простий демонтаж бака з байонетним кріпленням.
Блок підготовки повітря має модульну структуру, але елементи можна міняти місцями в одній серії.
Повітроочисні станції відіграють ключову роль у пневматичних системах: вони забезпечують правильну та безвідмовну роботу пневматичних систем, захищають від небажаного забруднення, вологи та коливань тиску.
Першим завданням є очищення стисненого повітря від води, мастила та твердих часток. У представленій моделі відведення конденсату здійснюється вручну через зливний кран.
Ще однією основною функцією блоку є зниження тиску до необхідного робочого рівня.
Останнім завданням системи є змащування стисненого повітря, що має на меті зменшити знос рухомих частин пристроїв.
Зазвичай перед системою підготовки повітря використовуються клапани, щоб відключити їх живлення. Водночас у закритому стані ці клапани дозволяють вентилювати установку за клапаном.
Швидка установка комплекту підготовки стисненого повітря можлива завдяки оптимізованим системам підключення. Завдяки їм ми досягаємо швидкої збірки та налаштування на 1/4 оберту затискного кільця.
Періодична перевірка правильності роботи блоків підготовки повітря є важливою під час перевірки та діагностики.
Конденсат, який збирається в контейнері фільтра, не повинен перевищувати певного рівня. Для відводу конденсату назовні на дренажний клапан встановлюється патрубок, зазвичай розташований в нижній частині бака.
Вибір правильного масла також важливий. Вважається, що однієї краплі олії вистачає на 300-600 літрів повітря. Регулювання здійснюється за допомогою ручки. Пристрій автоматично забезпечує відповідну дозу масла пропорційно потоку повітря. Не забувайте доливати масло за допомогою спеціального з’єднання, розташованого в маслянці. Також масло можна заливати безпосередньо в бак, але не рекомендується перевищувати максимальний рівень масла.
ДОСТУПНІ ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ