Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
LiFePO4 батареї типу ( літій-залізо - фосфатні) з вбудованою системою BMS характеризуються насамперед дуже малою вагою та великою кількістю робочих циклів (приблизно 2500 циклів при збереженні в середньому 80% початкової потужності).
Завдяки високій циклічності та дуже низькому саморозряду акумулятор LiFePO4 чудово працює як у системах аварійного живлення, так і в установках OFF-GRID. Невелика вага дозволяє використовувати пристрій у транспортних засобах (кемперах, фургонах) і човнах.
Вбудований BMS забезпечує тривале зберігання акумулятора без втрати номінальної ємності та контролює процеси заряду та розряду акумулятора.
У разі використання батареї LIFEPO4 для живлення пристрою з електродвигуном, у тому числі двигунів, що приводять у рух пропелер, обов’язково використовувати запобіжник постійного струму на (+) ланцюзі батареї, зі значенням не більше, ніж зазначено на максимальному струмі навантаження на корпусі.
ЗАПОБІЖНИК ВХОДИТЬ
Свинцево-кислотні батареї передчасно зношуються через сульфатацію, якщо вони працюють у режимі недостатнього заряду протягом тривалого часу (наприклад, якщо батареї рідко або ніколи не повністю заряджені) або залишаються недостатньо або повністю розрядженими (наприклад, яхта чи кемпер взимку). Літій-залізо-фосфорні (LiFePO4 або LFP) акумулятори не потрібно повністю заряджати. Термін служби навіть трохи збільшується, якщо батареї не повністю заряджені. Це головна перевага акумуляторів LFP порівняно зі свинцево-кислотними.
У деяких сферах застосування (автономні фотоелектричні системи) енергоефективність є ключовою характеристикою. Загальна ефективність циркуляції енергії (розрядка від 100% до 0 і назад до 100% заряду) середніх свинцево-кислотних акумуляторів становить 80%. Однак ефективність циркуляції енергії акумуляторів LFP становить 92%.
Процес заряджання свинцево-кислотних акумуляторів стає практично неефективним, коли рівень заряду досягає 80%. Потім енергоефективність падає до 50%, коли потрібен запас енергії на кілька днів. На відміну від цього, батареї LFP стабільно досягають 90% ефективності з низьким рівномірним розрядом.
Батарея LiFePO4, встановлена в кемпері чи човні, може працювати до 25 років. Це можливо тому, що ці акумулятори надзвичайно стійкі до глибоких розрядів. При 50% циклі розряду, який найчастіше відбувається при циклічній роботі, акумулятор витримує до 2500 розрядів без зниження ємності. Порівняно з 400 циклами використання гелевих акумуляторів із 80% розрядом, результат вражає. Також слід пам'ятати, що гелевий або AGM акумулятор не можна розряджати до нуля, а LFP - можна.
LiFePO4 батареї економлять до 70% площі поверхні та до 70% ваги, зберігаючи таку саму кількість енергії. Крім того, батареї LFP є найбезпечнішим рішенням серед літій-іонних батарей.
LiFePO4 акумулятори легше заряджати, ніж свинцево-кислотні. Напруга заряджання може коливатися від 14 до 16 В (за умови, що напруга кожного елемента не перевищує 4,2 В), і батареї не потрібно повністю заряджати. Це дозволяє підключати кілька батарей паралельно, не хвилюючись, що одні заряджені менше, ніж інші.
Акумулятори LiFePO4 вимагають електронного керування та балансування напруги елемента. Для цього використовується система BMS, яка забезпечує правильні характеристики роботи батареї та запобігає надмірному перезаряду або розряду батареї. Батареї LFP не можна використовувати без системи управління енергією BMS, оскільки вони можуть бути пошкоджені.
VOLT Polska Sp. z o. є відомим і надійним брендом на ринку аварійної електроенергії в Польщі та Європі.
Завдяки добре продуманій та динамічній стратегії діяльності VOLT Polska за кілька років здобула заслужену репутацію на ринку . З кожним кроком вони працюють над тим, щоб їхні продукти найкраще відповідали поточним потребам клієнтів, додатково підтримуючи професійне обслуговування виробника.