Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Акумулятори ENERBLOCK LITHIUM LiFePO4 - це мобільне джерело енергії нового покоління.
Літій-залізо-фосфатна (LiFePO4) технологія є довготривалішим і найбезпечнішим варіантом літій-іонної технології.
У порівнянні з «традиційною» свинцево-кислотною технологією, включаючи AGM і GEL, літієві акумулятори ENERBLOCK характеризуються більшою стійкістю до глибоких і частих розрядів.
Ці батареї не мають ефекту пам'яті, а стан часткового або постійного розряду істотно не впливає на термін їх служби.
На відміну від свинцево-кислотної технології, в технології LiFePO4 ємність акумуляторів не зменшується при збільшенні споживаного струму, що значно підвищує їх ефективність.
Додаткові переваги включають малу вагу, широкий діапазон робочих температур і можливість дуже швидко заряджати акумулятор.
Бренд ENERBLOCK означає високоякісні батареї, призначені для спеціалізованих застосувань і певних режимів роботи. Портфоліо бренду розроблено досвідченими експертами з урахуванням потреб акумуляторної індустрії та галузей економіки, що найбільш динамічно розвиваються. Беручи до уваги різноманітні потреби в мобільній енергії, ми збагатили нашу пропозицію акумуляторами, виготовленими за різними технологіями. Акумулятори ENERBLOCK доступні за технологією AGM, GEL, NanoGEL Hybrid, позитивною бронею та літієм LiFePO4. Вибір відповідної технології та серії продуктів має вирішальне значення для досягнення максимальної продуктивності батареї в контексті поставлених перед нею завдань.
Завдяки спеціальній програмі , , встановленій на смартфоні, і можливості підключення до BMS через Bluetooth ми можемо перевірити поточні параметри акумулятор
Літій-залізо-фосфатні (LiFePO4) елементи, заряджені при негативних температурах, можуть бути пошкоджені. Щоб запобігти цьому, використовуйте BMS з опцією для блокування заряджання за температури <0C .
Однак, щоб мати постійний доступ до енергії під час низьких температур, ми пішли далі й застосували автоматичну систему нагріву елементів в батареях серії LTHIUM WINTER.
Коли BMS реєструє негативну температуру всередині батареї, енергія від зарядного пристрою буде перенаправлена до нагрівальних матів для підвищення температури вище 0C.
Коли температура досягне необхідного рівня, BMS автоматично перенаправить енергію назад до елементів для їх зарядки.
Килимки не мають автоспоживання, тому вони не розряджатимуть батарею.
Ця опція особливо корисна під час експлуатації акумулятора взимку в кемперах.