Інтерфейс базується на японських ретрансляторах і якісних процесорах. |F.T. NEC, TDK, SAMSUNG
ІНТЕРФЕЙС ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ АВТОМОБІЛІВ CITROEN PEUGEOT.
Підтримувані мови: польська, англійська, німецька та інші
У набір входить:
Модель Lexia з терміналом OBD2 (SILVER) 2020
Короткий COM-кабель USB
Довгий COM-кабель USB
Відео інструкції та текст КРОК ЗА КРОКОМ польською мовою.
Майбутні оновлення та допомога зі встановленням.
Версії 8.55 і 9.91 на вибір
Компакт-диск
Без обмежень запускається, можна встановити на кількох комп’ютерах.
ВЕРСІЯ 8.55 повністю працює (Diagbox, PP2000, Lexia) на Windows XP 32-розрядна / WIN 7 32-розрядна (мін. 2 ГБ оперативної пам'яті, 20 ГБ диска, мережева карта). У системах Win 7,8,10 (64-розрядні) працює лише Diagbox (тобто моделі з 2006 року або старіші).
ВЕРСІЯ 9.91 працює на віртуальній машині як образ системи. Мінімальні вимоги до апаратного забезпечення:
Лише WINDOWS 7,8,10, 64BIT
RAM 6 ГБ або більше
Подвійний процесор ядро з віртуалізацією (мін. i3)
Вільне місце на жорсткому диску 30 ГБ (рекомендовано SSD)
Найголовніше — це вбудована всередину інтегральна схема.
На фото нижче показана хороша версія SILVER (для приватного використання).
ПОВНИЙ ЧІП із ПРОГРАМНОЮ ПРОГРАМОЮ 963830 C (останньою)
Реле А
КОНДЕНСАТОРИ ФІЛЬТРИ 106V і 107C (найбільш стабільні)
Процесори SAMSUNG (швидкісні 717)
Захист від низької та високої перенапруги
МОЖЛИВОСТІ:
кодування клавіш
комп'ютерне кодування BSI
зчитування поточних даних (швидкість двигуна, витратоміри тощо.
програмування інжектора
радіоактивація (наприклад, після заміни чи ремонту)
читання всіх збережених кодів помилок із повним описом
стирання кодів помилок
Автоматичне сканування (повне сканування всієї електричної системи)
тестування компонентів (паливний насос, центральний замок, ABS, датчики, електромагнітні клапани тощо)
програмування індикаторів в скандинавському режимі
перевірка та кодування датчиків повітря в колесах
увімкнення/вимкнення складання дзеркал
кодування іммобілайзера
кодування подушок безпеки
перевірка ступеня зносу сажового фільтра (FAP)
перевірка панелі управління та ручок керма
перевірка крокових двигунів в обігрівачі, датчиків, індикаторів на інформаційній панелі
я багато інших...
Приклад списку доступних контролерів:
Двигун
Автоматична коробка передач
Контролер системи безпеки (подушки безпеки, шторки, натягувачі ременів)
Гальмівна система ABS/ESP
4WD/4x4 /AWD електроніка
Асистент паркування
Круїз-контроль ASC, DSC
Заводська сигналізація
Кондиціонер
Лічильники , Манометри
Модулі комфорту
Ксенони
Система контролю тиску в шинах
Асистент дальнього світла
Модуль причепа ( задній гачок)
Внутрішнє освітлення
Сидіння/модуль сидінь
Датчик дощу/сутінок
Парковковий обігрівач Webasto
Система попередження про зміну смуги руху
Бортовий комп’ютер BSI, BCM, REC, CIM тощо.
Центральний інформаційний дисплей
Іммобілайзер
Центральний замок
Люк
Пневмопідвіска
Тиск у шинах
Радіо / Навігація / Аудіосистема
Дзеркала
Електропідсилювач керма
Елементи керування на кермі
та інші елементи керування залежно від обраної марки та обладнання
Кодування:
форсунки після заміни на нові або вживані
регенерація/спалювання сажового фільтра DPF
FAP-фільтр після заміни
ключі центрального замка, IMMO
доза ін'єкції
швидкість холостого ходу
новий лічильник
новий контролер подушок безпеки
сервісний огляд
та інші в залежності від марки та моделі
Адаптації:
Клапан EGR після заміни
дросель
акумулятор після заміни
Навчання IMMO
пневматична підвіска
датчик рівня палива
паливний насос
дистанційне керування
налаштування та діагностика автоматичних коробок передач
скидання навчання автоматичної коробки передач
та інші залежно від марки та моделі
Калібрування:
втягування затискачів електричного стоянкового гальма (для заміни колодок) )
налаштування товщини колодок
датчик гальмівного тиску
датчик кута повороту керма
скидання інжектора
прокачування ABS насос (після заміни рідин, супортів)