у деяких версіях моделі даного автомобіля лампи можуть не гаснути при включеному двигуні, незважаючи на правильне підключення, або з'являється помилка перегоріла лампочки.
все нормально при вимкненому двигуні, а при включеному-ні.
рішення цієї проблеми-підключити контролер через додаткове реле. (схема підключення додається)
тоді реле включає лампи, а не контролер.
у ланцюзі позиційних ламп знаходиться котушка реле, а не "контролер"
реле фізично перериває ланцюг живлення, а контролер "електронним".
сам контролер повинен залишатися
, оскільки він забезпечує правильне напруга живлення ламп, а також має фільтр захисту від перешкод.
У деяких сервісах і майстернях всі денні ходові вогні незалежно від комплектації автомобіля або моделі ламп підключаються через додаткове реле..е>