Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
з високою покривна здатність, нерозбавлена.
Аукціон проводиться за 1 літр базової фарби
відповідно до номера та марки автомобіля, вказаного вище
.
Що таке металеве, неметалеве та перламутрове базове покриття?
Базове покриття — це фактичний колір кожного автомобіля під шаром прозорого лаку.
Він сам по собі матовий і для отримання блиску його необхідно покрити прозорим лаком. Базове покриття являє собою суміш смол і кольорових пігментів.
Базовий лак - однокомпонентний швидковисихаючий лак.
ДО БАЗОВОГО ШАРТУ НЕ ДОДАЄТЬСЯ ЗАТВЕРДЖУВАЧ
Спосіб нанесення:
Основний шар наноситься за допомогою фарбувального пістолета типу HP-RP або HVLP (HVLP, безумовно, кращий для металевих і перламутрових основ). Найбільш підходяще сопло в пістолет - 1,3 - 1,4 мм.
Менші насадки освітлюють відтінок кольору, більші насадки затемнюють його. Робочий тиск має бути постійним протягом усього процесу фарбування і становити приблизно три атмосфери.
У тому вигляді, який ми продаємо, лак необхідно розбавити базовим розріджувачем у пропорції 1 л основи + 0,5 л розріджувача.
У більшості випадків базове покриття наноситься у два шари з часом випаровування між шарами приблизно 5-10 хвилин (кожен шар базового покриття має бути помітно сухим на дотик).
Після висихання базового лаку покрийте його 2-3 шарами прозорого акрилового лаку.
Основне покриття необхідно покрити прозорим лаком протягом 6 годин після висихання. Збільшення часу може призвести до відшарування верхнього шару.
Найкращий ефект від нанесення прозорого лаку досягається через 30 хвилин після висихання основи. Кожен нанесений шар безбарвного лаку повинен бути гладким і не можна стирати пил пістолетом.
Якщо піднести до світла, перший шар повинен мати гарний блиск. Змивання лаком і нанесення неповного шару лаку призводить до кінцевого ефекту з так званою апельсиновою кіркою (лак не має гарного і рівномірного блиску, але в структурі видно багато «пік і западин» лак, вимагає міцного матування наждачним папером і механічного полірування).