Краш рами колодки Honda CB 500 F і X повзунки Azarel

Краш рами колодки Honda CB 500 F і X повзунки Azarel

Що Ви шукаєте?

Краш рами колодки Honda CB 500 F і X повзунки Azarel

В наявності
Код товару:
12237836274
3785,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Azarel BASIC

Crash модульні колодки™, базова серія.

Crash колодки Honda CB 500 F / X призначений для мотоциклів з вінтажами: з 2013 року

предметом продажу є повний комплект бічних краш-колодок рами марки Azarel < /B > з базової серії з монтажем.

комплект включає:
  1. захисні напрямні (полімери та Корпуси)
  2. кріпильні гвинти
  3. алюмінієві проставочні втулки
  4. папір інструкції з монтажу для спеціального мотоцикла modeu.

ефективна збірка, після підготовки інструментів займає до 10 хвилин.

! Аукціон призначений для варіанту № 4 - Чистий алюміній.

точки кріплення на CB500 глибоко заховані, це призводить до розміру crashpad, який дуже довгий, для цієї моделі мотоцикла більш рекомендується встановлювати двогвинтові захисні напрямні серії PRO.

кожен окремий елемент слайдера, що складається з готового продукту, Виготовлений з повного ролика матеріалу.змінний наконечник з синтетичного пластику відрізняється від конкурентів вмістом хімічних добавок, що підвищують його ковзаючі властивості, виконується на токарних верстатах з ЧПУ (CNC ). Корпуси crash pads виготовлені з легкого алюмінієвого сплаву і оброблені в 4 колірних варіантах. Проставочні втулки заповнюють вікно рами і виводять можливий хід ковзання назовні. Вони виготовлені з дійсно твердого алюмінію , який є EN7075, тіла навмисно більш гнучкі, але зберігають необхідну жорсткість під час аварії. пластикові наконечники є взаємозамінними < /b > і знаходяться в асортименті нашого виробничого магазину у вигляді ремонтних комплектів. Алюмінієві корпуси і прокладки також завжди розточуються з повного валу ,ми не використовуємо готові вироби (труби, втулки, кільця і т.д.) ми не закачуємо тіла литим пластиком, щоб вони виглядали тільки зовні металом, і ми не застосовуємо інші подібні процедури для зниження виробничих витрат.

пластик не відливається < /b > за допомогою ливарної матриці. Відповідно сортовий матеріал фрезерується і просверливается завжди тільки з повного валу, завдяки чому зберігає свої хімічні властивості і структуру матеріалу. Тільки такий вид виробництва, на нашу думку, забезпечує замінним пластиковим наконечникам правильну для них міцність. Остаточна форма готового пластикового елемента досягається на верстатах CNC < /B>, що забезпечує точність і повторюваність заготовок. Форма монтажу і Довжина / діаметр окремих деталей краш-колодок залежать від моделі мотоцикла, для якої вони призначені. Всі продавані нами краш-колодки рами підбираються індивідуально для кожної моделі. Болт з комплекту замінює заводський болт рами мотоцикла. У монтажний комплект входять болти з шестигранною головкою класу 8.8, що відповідають міжнародним стандартам ISO.  Різьба болтів не доходить до проставочной втулки, справа в тому, що в уразливій частині болт заповнений, а не нарізаний різьбленням, і, отже, міцніше. Корпуси знаходяться на безпечній відстані від рами мотоцикла.

Crash колодки кріпляться до рами мотоцикла на одному болті в класі 8.8 з кожного боку, (один болт, один слайдер).

форма монтажу і Довжина / діаметр окремих деталей краш-колодок залежать від моделі мотоцикла, для якої вони призначені.

всі продавані нами краш-накладки рами підбираються індивідуально для кожної моделі мотоцикла.

на малюнку поруч із ним зображено зображення продукту після складання, в даному випадку це набір, призначений для mt09.

корпус слайдера навмисно віддалений від рами. Наконечник поглинає частину енергії удару. Нахил і віддача енергії удару відбувається в 2, а іноді навіть в 3 точках на конструкції crash падає. деформуються 3 елементи ковзання , а не тільки один, що прилягає до рами.

для кращої індивідуалізації ми ввели crash pads в колірних варіантах покриття. Варіант" Чистий алюміній < /B > " характеризується відсутністю лакофарбових покриттів і електронного окислення, випускається в одному варіанті постобробки під назвою матовий алюміній. Необроблений алюмінієвий стрижень з високоякісного алюмінію матовий з легким блиском (половинним матом).

лаковані варіанти фарбуються з використанням епоксидної порошкової фарби. Покриття з порошковим покриттям епоксидними фарбами характеризуються одними з найвищих коефіцієнтів стійкості до механічних пошкоджень серед загальнодоступних лакофарбових покриттів. Це покриття також відмінно захищає алюміній від окислення. Лаковані варіанти доступні в трьох кольорах:" Чорний ","синій глянець "і"червоний ".

всього на вибір пропонується 4 колірних варіанти:

  1. чорний класичний < /B >
  2. синій блиск
  3. вогнетривкий червоний
  4. чистий матовий алюміній < /b >

! Цей список призначений для варіанту № 4 - Чистий алюміній.

що відрізняє нас ?

  • Персоналізація, налаштування продукту відповідно до індивідуальних потреб мотоциклістів;
  • інноваційні конструктивно - міцнісні принципи;
  • одні з кращих конструкційних матеріалів на європейському ринку;
  • рівень фіксованої оптимальної (роздрібної) ціни;
  • співвідношення ціни і якості продукції;

AZAREL Серія BASIC (Базова)

Ми віримо у віртуозність ремесла, бо самі до неї прагнемо.

ваш мотоцикл-це витвір інженерного мистецтва, ми це розуміємо, тому при проектуванні нашої продукції і намагаємося їм відповідати.

продукт повністю зроблений в польській Республіці.

нові, модернізовані моделі в порівнянні з попереднім сезоном.

Всі права захищені.