Crashpads б / у,без пошкоджень,готовий до складання, повний комплект, як на картинці.
підходять для mt 07 2014-2021 і xsr 700
кістки, що з'єднують слайдер, трохи відрізняються за формою, дві видно на зображенні окремо, це не впливає на набір, крім незначної візуальної різниці, вони трохи товщі оригіналу.
Слайдери забезпечують захист обтічників, двигуна та інших частин мотоцикла при падінні і при ковзанні по землі.
матеріал: інженерний пластик, який поглинає енергію удару і уповільнює ковзання мотоцикла. Компоненти, виготовлені на верстатах з ЧПУ (з числовим програмним управлінням).
комплект складається з двох наконечників з чорного або білого пластику, кріплень з алюмінієвого сплаву, покритих лаком для захисту від корозії, і кріпильних гвинтів. Кріплення доступні в чорному або сріблястому кольорах (натуральний алюміній).
зона контрольованого вигину ®
набір краш-колодок має двозонну конструкцію-зовнішня зона поглинає енергію удару і згинається в строго певній точці. Внутрішня частина-це правильне кріплення до оригінальних компонентів мотоцикла-рами або блоку двигуна. Міцність болтів і їх різьблення підібрана таким чином, щоб не викликати обрив різьблення або вигин рами мотоцикла при ударі. Болти у внутрішній зоні мають набагато вищий клас міцності (12,9), ніж болти у зовнішній частині (8,8). Таким чином, Реннер усунув основний недолік інших crash Pad, доступних на ринку.
навіть у разі обриву ковзання, викликаного, наприклад, зачепленням ковзного мотоцикла за бордюр. його основна роль виконується, оскільки вона розсіює більшу частину енергії, коли велосипед потрапляє на асфальт.
комплекти готові до кріплення на мотоциклі без необхідності в додаткових кріпленнях і болтах.
Набори підбираються індивідуально для конкретної моделі мотоцикла. Довжина ковзання, форма кріплення і довжина кріпильних гвинтів налаштовуються.
інструкція по установці: http://www.renner-moto.com/img/tabele-zastosowan/crash-pady/10431.pdf
