Аварії колодки рами Yamaha TDM 900 2002-2011 Перун

Аварії колодки рами Yamaha TDM 900 2002-2011 Перун

Що Ви шукаєте?

Аварії колодки рами Yamaha TDM 900 2002-2011 Перун

В наявності
Код товару:
11957210452
3616,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Польський CRASH мотоцикл колодки TDM 900 (2002-2011)

предметом продажу є нові бічні аварії колодки / рамки Слайдери з установкою передбачено для мотоцикла:

TDM 900 < /B > з усіх років виробництва моделі TDM 900 (2002-2011).

вміст комплекту:
  1. повний комплект готовий до установки з обох сторін
  2. інструкції по збірці
  3. упаковка

Crash колодки призначені для усунення пошкоджень під час так званого ковзання, тобто перекидання мотоцикла на бік, наприклад, при русі в повороті.польського польського виробництва, на основі польських компонентів.

  • термооброблені гвинти

ми використовуємо гвинти класу, виготовлені польськими гвинтовими заводами (Ланьцут, живець, Бельсько-Бяла), що відповідають німецькому стандартуDIN 960, а також ISO 4762 . Однак наші гвинти термічно зміцнюються тільки до такої твердості,яка допускає потенційний відкат ковзання. Завдяки оптимальному вибору твердості наші гвинти не ламаються і не передають силу удару на конструктивні елементи рами завдяки вигину.

  • прецизійні поворотні проставки

наші напрямні призначені для того, щоб можливий поворот направляючого виступу відбувався також в точці контакту корпусу з алюмінієвою втулкою , що заповнює віконце рами , а не тільки в точці кріплення на рамі. Для досягнення найкращих технічних характеристик ми використовуємо тільки найкращі матеріали, тобто авіаційні алюмінієві сплави. Розточуємо втулки тільки з повного валу.

  • компресійна втулка

Crash колодки для серії Perun ми розробили для усунення потенційного самовідгвинчування слайдерів. У разі високооборотних двигунів завжди є можливість самостійного відкручування ковзних елементів в результаті вібрації, що передається на конструктивні елементи поблизу точки монтажу. Щоб мінімізувати цей ризик, ми оснастили наші слайди центральною компресійною втулкою з нержавіючої сталі. Відсутність компресійної втулки в напрямних з одношнековою конструкцією на основі пластику також може привести до втягування головки гвинта під час гойдання всередину, що призводить до надмірного коченню вже при потенційно низькій швидкості так званого ковзання.

  • міцний, Точений нейлоновий матеріал

Корпуси слайдерів ми котимо на верстатах з ЧПУ з високоякісного пластику, використовуваного в аналогічній продукції відомих на ринку аксесуарів для мотоциклів англійських брендів. Ми використовуємо важкооброблюваний тип пластику з підвищеними механічними властивостями, тобто:

  • дуже хороші ковзаючі властивості;
  • висока зносостійкість;
  • висока міцність на удар
  • стійкий до ультрафіолетового випромінювання і атмосферних впливів
  • покращена твердість поверхні
  • стійкий до багатьох масел, мастильних матеріалів, бензину

! Ми не використовуємо нецільові пластмаси (POM - u, тефлон і т. д.)< / п>

Perun  це краш-колодки з дизайном, відомим з більшості відомих світових брендів, але за польською ціною і виготовлені з більш якісних матеріалів. Вони мають компресійну втулку з нержавіючої сталі, болти класу, посилені Rm=800, чудово виготовлену основну втулку з нейлонового пластику і алюмінієві втулки, що заповнюють віконні рами з високоякісного алюмінію (EN 7075 вг. стандарт ISO). Продукт повністю виробляється в польській Республіці. Конструкція слайдера, в основному заснована на Точеному пластику, зводить до мінімуму ризик пошкодження конструктивних елементів мотоцикла при повороті слайдера.

що ще потрібно ?

зображення < /B>продукту на мотоциклі .