комплект для випробування на герметичність системи охолодження
* прилад дозволяє легко діагностувати і швидко виявляти пошкодження прокладки під головкою. У разі пошкодження прокладки під головку або самої головки частина вихлопних газів. містять m.in. CO2 надходить в систему охолодження. Принцип роботи приладу заснований саме на вимірюванні вмісту СО2 в системі охолодження. Реакційна рідина в камері тестера буде реагувати з газами з системи охолодження і в разі підвищеного вмісту СО2 змінить колір. Двокамерна конструкція приладу (з фільтром між камерами) дозволяє відокремити залишки в першій камері (наприклад, краплі охолоджуючої рідини). це може негативно вплинути на результат тесту.е>
в комплекті:
- прилад для вимірювання герметичності прокладки під головкою. (має дві камери, розділені фільтром, і універсальне підключення до кришки радіатора)
- ручний насос для всмоктування газу з системи охолодження. е>
- ємність з реакційною рідиною 250 мл. < / п>
- порожній контейнер для використаної рідини (реакційна рідина, якщо вона не змінила колір, може використовуватися кілька разів за умови. що в нього не потрапила охолоджуюча рідина)
- швидкороз'ємне з'єднання. це забезпечує щільне з'єднання і, отже, більш точне вимірювання. е>
- весь комплект в зручному зручному валізі. е>
Примітка:
* при перевірці температура радіатора дуже висока. будьте особливо обережні! е>
• реакційна рідина може викликати подразнення шкіри та очей. При попаданні рідини на шкіру або очі промийте великою кількістю води. Використовуйте захисні окуляри. е>
вимірювання продуктивності:
• 1. Відкачати ОК. 1/10 обсягу охолоджуючої рідини від радіатора
• 2. Заповніть верхню камеру приладу реакційною рідиною до рівня, зазначеного на камері. е>
• 3. Підключіть тестер до отвору кришки радіатора за допомогою універсального гумового з'єднання або спеціального швидкороз'ємного з'єднання
• 4. Запустіть двигун (бажано вже теплий). увімкніть підвищені обороти, щоб отримати більший тиск згоряння. е>
* 5. Залиште двигун на трохи підвищених обертах і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини; не використовуйте ручний насос. охолоджуюча рідина і пари повинні виходити з радіатора самостійно. Зверніть увагу, щоб рівень охолоджуючої рідини не перевищував рівень, позначений червоною лінією на нижній камері приладу. е>
• 6. Зміна кольору реакційної рідини на жовтий (бензинові двигуни) або зелений (дизельні) протягом декількох хвилин після появи бульбашок газу вказує на несправну прокладку під головкою або пошкодження самої головки. Якщо колір залишається незмінним - - ніяких пошкоджень. е>
• 7. Після проведених випробувань акуратно демонтуйте прилад. використовувана реакційна рідина може бути відкачана ручним насосом в порожній контейнер з комплекту. Використана рідина через кілька годин повертається до свого попереднього кольору і може бути використана повторно. е>