набір включає в себе:
1 x App 2K GRUND EP 3:1 епоксидна грунтовка 1 кг Колір: Світло-сірий
1 X затверджувач 0,2 кг
1 X App R-STOP 100 мл
опис для APP 2K GRUND EP 3:1 епоксидна грунтовка
виробник: app
Двокомпонентна епоксидна грунтовка без хромату з вмістом 2K-фосфату цинку.
призначений для активного захисту від корозії на легкових автомобілях, автобусах і вантажних автомобілях. Володіє дуже хорошою адгезією до сталі, оцинкованої сталі, алюмінію, армованим скловолокном пластмас і мінеральних основ.
для класичного застосування з шліфуванням, для методу "мокрий по мокрому", в якості адгезійного грунту і в якості ізолятора для термопластичних підкладок.
продуктивність: 35,8 - 36,8 м2/кг для 10 м сухого шару
на практиці продуктивність залежить від таких факторів, як: форма об'єкта, шорсткість підкладки, метод нанесення і умови експлуатації.
відповідні субстрати: чорні метали, сталь, оцинкована сталь, алюміній, армовані скловолокном матеріали, Мінеральні субстрати, відшліфовані заводські покриття OEM і старі реставраційні покриття, поверхні, попередньо оброблені поліефірними продуктами, термопластичні субстрати
переваги:
- відмінні антикорозійні можливості
- покриття з дуже високою герметичністю
- >хороший ізолятор для запобігання картування
- Робота в Мокрій мокрій системі
- дуже хороша адгезія до багатьох підкладок
- підготуйте підкладки, очистіть і знежирте відповідно.
- об'ємне співвідношення змішування 3:1.
- пневматичний розпилювач-наносити розпилювачем з соплом ø1,5-ø1, 8 мм при тиску повітря від 3,0 до 5,0 бар.
- гідродинамічне розпилення-для напилення грунту безповітряним (безповітряним) методом використовуйте суміш з 10% -15% додаванням розчинника і сопло 0,28-0,33 (65-95) при тиску 120-150 бар.
- кількість шарів: 2-4 при пневматичному розпиленні, 1-2 при гідродинамічному розпиленні.
- час міжшарового випаровування при + 20°C: 5-10 хвилин.
- сушка :при температурі + 20°C: 45-50 хвилин (пилом), повне затвердіння 24 години.
- після повного затвердіння, тобто після закінчення 24 годин виникає необхідність шліфування перед нанесенням наступного шару.
- шліфування під верхнє покриття: - вологе P600-P1000, машинне сухе P360-P400.