Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
ЗАСТОСУВАННЯ: змащування гвинтів і гайок, різьбових з'єднань, усіх посадочних поверхонь, з'єднувачів труб, свічок запалювання, гвинтів, коліс, шайб, дисків, контактів акумулятора, портового обладнання, поворотних столів, важко навантажених підшипників всіх типів та інших елементів систем промислових транспортних засобів, будівельних машин, сільськогосподарських машин і автотранспортних засобів.
Для використання там, де елементи машини чутливі до корозії або окислення, що ускладнює розбирання.
Мастило ефективне в будь-якому механізмі чи системі, які піддаються ризику корозії, наприклад через контакт із морською водою, а також корисне для гальмівних тросів автомобілів.
Це мастило було розроблено для гайок випускного колектора, які часто застряють через високі температури.
Мастило Isoflex НБУ 15 для змащування високошвидкісних підшипників.
Мастило Isoflex NBU 15 для підшипників шпинделів.
- Надійне мастило для змащування швидко обертових елементів вузлів тертя
- Ефективність підтверджена результатами багаторічного досвіду
- Збільшена довговічність і надійність машинних елементів завдяки оптимальному захисту
від зносу та здатності витримувати великі навантаження.
– Дуже добра стійкість до води та інших середовищ вище середнього.
Isoflex NBU 15 містить антикорозійні добавки, які забезпечують
ефективний захист підшипників від передчасного виходу з ладу, що благотворно впливає на
зниження експлуатаційних витрат.
– низький коефіцієнт тертя сприяє малому нагріванню підшипників, що
позитивно впливає на їхню довговічність.
– Безвідмовна робота машин завдяки легкому дозуванню та розподілу мастила
НБУ 15 за допомогою центральної системи змащення.
Технічні властивості:
проникнення 265-295 [10–¹ мм]
діапазон робочих температур від -40°C до 130°C
щільність при 20C: приблизно 0,99 г/см³.
Застосування:
- змащування підшипників і шпинделів, а також високошвидкісних підшипників ковзання
- змащування приводних гвинтів і кулькових гвинтів, що піддаються великим навантаженням
- підшипники ходових механізмів
- довготривале змащування підшипників у канатних дорогах