ПЕРЕВІРКА НА ГЕРМЕТНІСТЬ ВОДЯНОЇ СОРОЧКИ ПІД ТИСКОМ, НА ГАРЯЧИХ
ФРЕЗЕРОВАНИХ СІДІЛАХ НА РОЗТОЧУВАЛЬНОМУ ВЕРСТАТІ ТИПУ SERDI (із самоцентруючим шпинделем відносно напряму клапана вздовж напрямної, це надзвичайно важливо, оскільки кожна з напрямних у головці є нахилена в іншу сторону і під іншим кутом дозволяє отримати ефект обробки сідла клапана, як у нової головки)
ТОМУ, ЯК ПРОФЕСІОНАЛІ, МИ НЕ ДОЩУЄМО КЛАПАНИ/СІДІЛА!
ВАКУУМНА ГЕРМЕТИЧНІСТЬ ПЕРЕВІРЯНА НА МАТЕРІАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ КУТІВ КЛАПАНІВ ТА СІДЛА КЛАПАНІВ
НОВІ АБО ПЕРЕВІРЕНІ НАПРАВЛЯЮЧІ (ми можемо визначити зазор і внутрішній розмір направляючої з точністю до 0,005 мм, якщо ви купуєте головки в інших, ненатягнуті на напрямній, навіть нове ущільнення не допоможе, лише належним чином затягнуте напрямне запобіжить втраті масла!)
НОВІ УПЛИТНЕННЯ
НОВІ АБО ЗАШЛЕБОВАНІ КЛАПАНИ (після перевірки довжини та товщини стебла - ретельно перевіряємо 0,001 мм)
ПЛАНУЄМО ПЛОЩИНУ
ПЕРЕВІРИЛИ ТОВЩИНУ ГОЛОВКИ ДЛЯ ПРОКЛАДКИ
ПЕРЕВІРИЛИ РІЗЬБА
ВКЛЮЧЕНА У ЦІНУ ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОВЕРНЕННЯ СТАРОЇ ГОЛОВКИ
Головка із закритими клапанами
ПЕРЕВІРЕНО ПОЛОЖЕННЯ ОСІ ВАЛА/РОЛИКІВ (це означає, що головка є не перегрівається, має номінальні заводські розміри ліжок і тому не викривлений, що може призвести до розгойдування ролика, втрати масла під тиском і заїдання двигуна)