KCA17S101 - ІНЖЕКТОР УПРАВЛІННЯ УПРИСКУВАННЯМ JEEP CHRYSLER VOYAGER

KCA17S101 - ІНЖЕКТОР УПРАВЛІННЯ УПРИСКУВАННЯМ JEEP CHRYSLER VOYAGER

Що Ви шукаєте?

KCA17S101 - ІНЖЕКТОР УПРАВЛІННЯ УПРИСКУВАННЯМ JEEP CHRYSLER VOYAGER

В наявності
Код товару:
10873980617
6264,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом KCA17S101
Номери замінних деталей 0432217304,
Оригінальний номер деталі 15 06 2023F - VM,
Опис

професійно відремонтований інжектор управління з датчиком висоти голки (NBF)

0 432 217 304 KCA17S101

OE no: 15 06 2023F - VM

  • CHRYSLER GRAND Voyager / VOYAGER III (GS) 2,5 TD (85 кВт/116 км) Двигун VM
  • Dodge Caravan 2.5 TD (85kw/116km) двигун VM
  • Dodge Dakota 2.5 TD (85kw/116km) двигун VM
  • Ford Scorpio II 2.5 TD 92KM, 115KM,125KM
  • Jeep Cherokee 2.5 TDI 4x4 116km

інжектор при регенерації отримує:

  1. нову ущільнювальну шайбу для розпилювача
  2. нову ущільнювальну шайбу для камери згоряння (Головки)
  3. відновлений Датчик NBF (котушка)
  4. переливний шланг
  5. новий розпилювач
  6. b>*
  7. < / ol > використовуючи нашу пропозицію, ви можете бути впевнені, що інжектор ніколи не підведе вас!!!

    інжектор виробництво зроблено в Німеччині (не зроблено в Індії, Китаї) з гарантією на все.

    ми гарантуємо 100% ефективність після відновленняі задоволення від використання нашої пропозиції, оскільки наш інжектор тестується на симуляторі, машині і в автомобілі в реальних умовах за допомогою діагностичного комп'ютера.

    високоякісна регенерація форсунок і насосів VP44 безперервно більше 20 років.

типові симптоми несправного інжектора:

  • двигун працює нерівномірно
  • авто димить і загоряється індикатор "CHECK ENGINE"
  • двигун починає перериватися
  • проблеми з запуском
  • повна потужність відсутня
  • діагностичний тестер показує датчик підйому голки розпилювача
  • діагностичний тестер показує помилку початку штампування

типові помилки для несправного інжектора:

  • 43 датчик руху голки (датчик руху голки)

значення кута уприскування  зроблено < /B >  має збігатися з  заданим.

регенерації підлягає:

  • обмотка інжектора в будь-якому випадку (без опору)
  • ущільнення інжектора в разі витоку з пластику
  • заміна всіх пошкоджених компонентів на нові BOSCH.

процес регенерації інжектора:

  • інжектор розбирається на перші частини, ретельно миється в професійному ультразвуковому очищувачі.
  • перевірка всіх пошкоджених деталей замінюється на новий BOSCH.
  • корпус котушки озброюємо новою обмоткою і закріплюємо оригінальним ущільнювальним складом.

це складний процес, який вимагає відповідних антистатичних умов (ОУР) та спеціально розробленої нами для цієї машини, яка ідеально намотує котушку, що видно на доданому зображенні.

будь ласка, зверніть особливу увагу на якість намотування котушки (у нас це як оригінал), це безпосередньо впливає на подальшу роботу. фотографії показують нашу роботу.

  • інжектор складається і герметизується.
  • все це ми піддаємо детальним випробуванням, в ході яких перевіряємо інжектор механічно, електронно,   в автомобілі при будь-яких навантажувальних і температурних умовах двигуна і контролює він кут упорскування.

ми використовуємо тільки оригінальні деталі BOSCH.

* новий розпилювач тільки в тому випадку, якщо Старий зламаний

список призначений для повного інжектора з першої фотографії.

важлива інформація

перед покупкою обов'язково переконайтеся, що дана деталь була встановлена у вашій моделі автомобіля. Це можна зробити, перевіривши Номер OE / OEM вашої частини і порівнявши з нашими, зазначеними в реченні, або перевіривши за номером кузова VIN. Виробники можуть використовувати більше одного типу компонентів в одній моделі і щорічнику, тому це особливо важливо і допомагає уникнути плутанини в покупці.