| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | KAS016T |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | KAS016T |
Виробник: KASUKI
Номер виробника: KAS016T
КІЛЬКІСТЬ: 1 ШТ.
ВИСОКА ЯКІСТЬ ДЛЯ ЯПОНСЬКИХ АВТОМОБІЛІВ
Технічна інформація:
Сторона установки: задня вісь ліворуч/праворуч
Зовнішній діаметр [мм]: 148,
Ширина [мм]: 91,
Кількість зубів, обід ABS: 46,
Додатковий артикул/додаткова інформація 2 : без датчика швидкості,
Додатковий артикул/додаткова інформація 2 : з колісними шпильками,
Ободок, кількість отворів: 5,
Кількість монтажних отворів: 5,
Додатковий артикул/додаткова інформація 2: із сенсорним кільцем ABS
Інші номери: HYUNDAI: 52730-2H000, 55730-2H000, KIA: 55730-2H000, 52730-2H000, FAG: 713626570, FEBI BILSTEIN: 32885, FIRST LINE: FBK1182, HERTH+BUSS EL PARTS : J4710540, MOOG : HY -WB-11820, OPTIMAL: 922528, RUVILLE: 8951, SKF: VKBA6905, SNR: R18430, SPIDAN: 27771
⚠️ Примітка щодо датчика ABS, як не встановлювати втулку
Перш за все, ми хотіли б послатися на думку одного клієнта про увімкнення індикатора ABS . Оскільки в розділі «відгуки про товари» це зробити неможливо, я роблю це тут.
⚠️ Помилка, про яку пише клієнт, викликана не несправністю хаба, а НЕПРАВИЛЬНОЮ установкою вищезгаданого хаба, а точніше датчика.
➡️ Подивіться на фотографію поруч або під текстом ⬇️, це саме той хаб, про який говорить клієнт. Людина, яка його встановлювала, пошкодила заводну головку, є чітко помітна вм’ятина [фото № 1️⃣] (це могло бути спричинено чищенням отвору для датчика ABS??, або, наприклад, надмірно/сильно натиснутим датчиком тощо), а також сліди від гострого знаряддя (фото №2️). Це спотворило принаймні 2 отвори, ви можете це побачити на фото (№ 1️), що спричиняє помилку та світиться індикатор.
✔️ Це не дефект, спричинений низькою якістю втулок, а помилка, допущена під час заміни.
Перед відправкою кожен хаб перевіряється (моніторинг) і закріплюється додатковою заглушкою (фото №3️). На фотографіях чітко видно пошкодження.
ПРИМІТКА:
ПЕРЕД ПОКУПКОЮ ПОРІВНЯЙТЕ НОМЕР СТАРОЇ ЗАПЧАСТИНИ АБО НАДАЙТЕ НАМ ТОЧНІ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АВТОМОБІЛЬ: БРЕНД, МОДЕЛЬ, РІК РІКУ, ЄМНІСТЬ, ПОТУЖНІСТЬ і, можливо, VIN-номер
Маточини коліс Kasuki - означає постійний контроль виробничих процесів для забезпечення відповідної якості підшипників. Під час доставки проводяться спеціалізовані тести на випадково відібраних зразках. Це для забезпечення найвищої якості.
ПЕРЕВАГИ КАСУКІ ХАБІВ
Відповідна жорсткість забезпечує більш плавну їзду. Легкий комір підшипника Kasuki запобігає корозії та збільшує довговічність втулки. Маточини оснащені високоміцними цапфами.
Спеціальний процес загартування маточини запобігає появі тріщин, що збільшує термін їх служби і в той же час забезпечує безпеку.
Точне виготовлення ступиць коліс Kasuki, а також їх подальші випробування, включаючи стабільність розмірів, стійкість до розтягування, вибір відповідних матеріалів, забезпечують експлуатаційну довговічність підшипника та оптимальні робочі параметри.
Kasuki пропонує втулки, перевірені на відповідність вимогам якості оригінального обладнання.
НОМЕРИ OE:
52730-2H000, 55730-2H000, 713626570, HYUNDAI 52730-2H000, KIA: 55730-2H000
ГАЛЕРЕЯ ПРОДУКЦІЇ
УВАГА!!!
Виробник міг використовувати декілька типів деталей у певній моделі. Якщо ви не впевнені, чи підходить дана деталь до вашого автомобіля, надайте такі деталі автомобіля: БРЕНД, МОДЕЛЬ, РІК, ЄМНІСТЬ, ПОТУЖНІСТЬ і, можливо, VIN