Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | JBJ779 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | JBJ779 |
Автозапчастини TRW
Запчастини дискової гальмівної системи. До цієї категорії відносяться:
Гальмівні диски. Щороку компанія виробляє понад 12 мільйонів гальмівних дисків. Під час виробництва компанія суворо контролює товщину даної деталі, граничне значення та допустимий діаметр центрального отвору, оскільки всі деталі упаковані в спеціальний водонепроникний папір VCI, немає необхідності використовувати захисне мастило. Це зробить монтаж дисків зручнішим.
Гальмівні колодки. Завдяки новому фрикційному покриттю COTEC гальмівний шлях скорочено на 7 метрів. Гальмівні колодки серії DTEC відрізняються низьким пилоутворенням.
Гальмівні супорти. Компанія вже випустила понад 400 мільйонів гальмівних супортів. Окрім виробництва нових деталей, компанія також оновлює старі кронштейни. У каталозі TRW представлено понад 2800 видів гальмівних супортів.
Гальмівні барабани та системи приводу. До цієї категорії входять гальмівні колодки для барабанних гальм, колісні циліндри, підсилювачі гальм, циліндри зчеплення, шланги та троси, ремкомплекти та інші товари. Для виготовлення гальмівних колодок використовуються високоякісні матеріали, які не містять шкідливих речовин - азбесту, шестивалентного хрому і важких металів. Корпуси гальмівних циліндрів можуть бути виготовлені з алюмінію, що зменшує загальну вагу конструкції та знижує витрату палива. Ущільнювальні елементи стійкі до корозійного впливу хімічних елементів і забезпечують надійну герметичність.
Рульове управління та підвіска. Ця категорія включає:
Відновлені рульові механізми та насоси. Вони такої ж якості, як і нові. Вони забезпечують комфортне та безпечне водіння.
Ланки стабілізатора. Зазвичай їх виготовляють із пластику, армованого скловолокном. Мають підвищену міцність і стійкість до іржі. Вони мають малу вагу та забезпечують високий рівень комфорту під час катання.
Рульові важелі. Оптимальне співвідношення їх ваги і форми забезпечує зниження витрати палива.
Підключення керма. Вони мають тривалий термін служби, тому що в їх конструкції відсутні пружини - один з найбільш чутливих елементів з'єднань рульової системи.
Амортизатори. Унікальна технологія полірування поршнів дозволяє зменшити їх шорсткість, досягаючи більш високої якості ущільнення. Ущільнення напірного поршня виготовлено з тефлону.