| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 0,69 кг |
| Марк | Ягуар |
| Рік випуску | 2013 |
| Назва | Jaguar XJ-6 1975 року випуску |
| Мова видання | німецький |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 0,69 кг |
| Марк | Ягуар |
| Рік випуску | 2013 |
| Назва | Jaguar XJ-6 1975 року випуску |
| Мова видання | німецький |
- може бути корисним скористатися цією книгою Польсько-німецький та німецько-польський автомобільний словник (містить 9000 термінів у німецько-польській частині) - доступний на іншому аукціоні в магазині SAMTER,
- книга заводська НОВА , оригінал, паперова - немає в польськомовній версії ,
- ...
- Запрошую до швидких покупок
- ЗНАННЯ ДЛЯ ВАШИХ КОЛІС ©
Jaguar XJ-6 (1975-1986) - оснащений бензиновими двигунами:
- 3,4 л (3441 см3) 6-цил. 163 HP
- 4,2 л (4235 см3) 6-цил. 172/183 HP
- посібник з ремонту, експлуатації та обслуговування (так звана книга майстерень), німецька (Reparaturanleitung - Band 379 - перевидання 2013), Bucheli Verlag, 130 сторінок, формат 21х29,7 см, м’яка обкл., вага 0,52 кг
- містить:
- оперативні дані,
- дані з регулювання, ремонту та діагностики,
- параметри споживання,
- техніка ремонту,
- електричні схеми
у розділах:
- двигун,
- система запалювання двигуна,
- система живлення (карбюратор),
- клатч,
- коробка передач і диференціал,
- приводні шарніри,
- передня вісь,
- система рульового керування,
- задній міст,
- підвіска коліс,
- електричні схеми,
- контрольні розміри тіла
- технічні та експлуатаційні дані, параметри та нормативні дані,
- корисний як при заміні масла, так і при складних ремонтах двигуна та інших механізмів - містить практичні поради, корисні для ремонтних майстерень і окремих користувачів
- код товару: BU-0379
- перегляньте книгу (тут ви також знайдете зміст) - ось неактивне посилання (скопіюйте та вставте у свій веб-браузер) :
www.blickinsbuch.de/viewer/cm/access.php?Zmxhc2g9MSZ2MzE1Nj00MjIzMDA0NzQ1JnY3Mzc2 PTk3ODM3MTY4MTQ2NDImdGFyZ2V0X2lkPTImdjkzNjk9bWhxa25ZZGpTcSZvdmVybGF5PTEmbGFuZz1kZQ
- опис видавця:
Viele Explosionszeichnungen und detailgetreue Abbildungen vermitteln leicht verständlich die wesentlichen Bauelemente der Fahrzeugtechnik.
Die Handbuchreihe bietet Ihnen:
· Logische Arbeitsbeschreibungen
· Übersichtliche Zeichnungen
· Präzise Bilderklärungen
· Praktische Erfahrungen des Autorenteams (Motor, Getriebe, Antrieb, Fahrwerk, Bremsen, США)
Im blauen Anhang:
· Die wichtigsten Daten
· Die wichtigsten Anzugsdrehmomente
· Die wichtigsten Einstellwerte
· Viele Schaltpläne
[Код продукту: wDu2X94fIs XdJE/d9OE1 ydlKS8Wfox Wd]