ВИМІРЮВАЧ ГЕРМЕТИЧНОСТІ ЦИЛІНДРА ДВИГУНА

ВИМІРЮВАЧ ГЕРМЕТИЧНОСТІ ЦИЛІНДРА ДВИГУНА

Що Ви шукаєте?

ВИМІРЮВАЧ ГЕРМЕТИЧНОСТІ ЦИЛІНДРА ДВИГУНА

В наявності
Код товару:
15157999926
2888,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
вимірювач герметичності циліндрів

в даний час у продажу продукція марки QUATROS

код товару: B. 62646

Заміна:

<вулик>
  • BGS 62646
  • 05082022 3549
  • QUATROS QS30185
  • GEKO G02735
  • UW HC404050
  • FALCON F06031
  • KS TOOLS 150.1780
  • QUATROS QS30185
  • SILVER TOOLS 10448
  • JONNEWAY ai020072
  • KB GLOBAL HS-a0021
  • опис приладу:

    тестер призначений для перевірки герметичності циліндрів, тобто ступеня зносу циліндрів в двигуні.

    дозволяє досліджувати ступінь зносу циліндра шляхом подачі стисненого повітря в циліндр і визначення процентного падіння тиску, викликаного витоками циліндра. Примітка: пристрій вимагає зовнішнього джерела живлення стисненого повітря (6-8 бар).

    несправності, виявлені тестером: <вулик>
  • пошкоджена прокладка під головкою-повітря виходить через сусідній циліндр або через систему охолодження,
  • пошкоджені поршневі кільця-повітря виходить через Картер,
  • несправний всмоктуючий або випускний клапан-повітря виходить через впускний або випускний колектор,
  • в комплекті:
    1. тестер, оснащений двома манометрами і регулювальною ручкою, що закінчується швидкороз'ємним кабелем
    2. гнучкий кабель 0,5 з швидкороз'ємним з'єднувачем
    3. адаптери (2шт.) М14 і М18

    посібник з вимірювання:
    1. запустіть двигун і дочекайтеся досягнення нормальної робочої температури.
    2. вимкнути двигун. Зніміть свічки запалювання та кришку радіатора, зніміть корпус повітряного фільтра. Увага: Деталі двигуна можуть бути гарячими! Рідина в радіаторі може бути гарячою!
    3. встановіть колінчастий вал у GMP першого циліндра. Увімкніть останню передачу, увімкніть стоянкове гальмо.
    4. вкрутіть гнучкий кабель (2) в отвір свічки запалювання першого циліндра. При необхідності використовуйте адаптери (3). Не підключайте тестер до дроту!
    5. потягніть вниз запобіжник ручки тестера і максимально відкрутіть ручку регулювання. Підключіть стиснене повітря (6 бар) до швидкороз'ємного з'єднувача, розташованого над ручкою.
    6. Відкалібруйте тестер, повернувши регулятор регулювання, поки стрілка на правому манометрі не опиниться в положенні 0. Зазвичай це відбувається при тиску в діапазоні 1-1, 4 бар. Після встановлення ручки натисніть на Запобіжник.
    7. підключіть тестер (1) до гнучкого дроту (2). Дотримуйтесь показання правого манометра, який покаже процентну втрату. Слід прийняти, що нормою для герметичного циліндра є макс.20% спад.
    8. після завершення вимірювання від'єднайте тестер (1) від дроту (2), а потім кабель (2) з підключеним адаптером (3) від двигуна.
    9. повторіть дії, описані в параграфах 3-8 для інших циліндрів, порівнюючи результати вимірювань.
    поради: <вулик>
  • Якщо при підключенні тестера правий манометр показує значення, близьке або Рівне 100%, ймовірно, відкритий хоча б один з клапанів. Перевірте правильність Налаштування GMP для даного циліндра.
  • Значення дефекту для кожного з циліндрів повинні бути однаковими. Різниця більше 15% вказує на надмірну витік циліндра.
  • При виникненні надлишкового дефекту необхідно провести вимірювання з пробою масла для усунення витоків, викликаних зносом кілець або балонів.
  • джерела витоку можуть бути виявлені за допомогою стетоскопа і спостереження за поверхнею рідини в радіаторі на предмет потрапляння бульбашок повітря з циліндра, що протікає.
  • вимірювання одного і того ж циліндра, виконані з інтервалом, можуть відрізнятися один від одного на ОК.10% через зміну температури двигуна.
  • Scroll To Top