< H1>Набір для обслуговування порогів Italko-віск ягняти
набір, що складається з воску-спрею для закритих профілів Italko 500ml і аерозолю ягняти 500ml Italko. З його допомогою ви легко і дешево захистите пороги вашого автомобіля від руйнівного впливу корозії.
засоби Italko прості у використанні, ефективні і не вимагають використання будь-яких додаткових інструментів. Захистіть свій автомобіль в два простих кроки.
Крок 1:
зніміть гумові заглушки з порога і вставте віск Italko всередину за допомогою доданого шланга.
завдяки спеціальному наконечнику віск розподіляється під кутом 360 градусів, він може легко дістатися до всіх куточків і тріщин листового металу.
повільно рухайте трубку посередині порогу, щоб дістатися до всіх куточків.
Ми рекомендуємо використовувати одну банку на поріг автомобіля середнього розміру - завдяки цьому шар воску буде мати відповідну товщину ОК.1 мм по всій поверхні.
Крок 2:
розібрати або замаскувати пластикові деталі, при необхідності вимити і знежирити пофарбовані порогові елементи.
потім рівномірно покрийте поверхню листа приблизно 1 мм шаром ягняти Italko.
після висихання фарба стане відмінним захистом, захищаючи шасі від солі, води, каменів і бруду.
ITALKO засіб для консервації закритих профілів прозорий спрей 500ml
засіб для консервації закритих профілів на основі воску, що утворює гнучкий захисний шар, відмінно захищає від впливу води, солі та іржі.
рекомендується для використання перед зимою, значно знижує сприйнятливість листового металу до іржі, яка любить атакувати, особливо на дверях і порогах.
особливо рекомендується для захисту дверей і порогів в таких брендах, як Mercedes, Mazda, Nissan, Mitsubishi, Honda, Opel, Ford або Toyota
після використання утворює прозорий захисний шар, який витісняє вологу з покритої поверхні
володіє проникаючими властивостями, відмінно захищаючи навіть важкодоступні ділянки, щілини, дрібні подряпини.
розпилювальне антикорозійне покриття використовується для захисту невидимих елементів транспортного засобу, таких як дверні профілі, бічні панелі, Капоти, багажники, крила, пороги, колони і поперечні стійки.
Безбарвний
стійкий до дорожньої солі
можна наносити пензлем або розпиленням
відмінні властивості для створення структури антикорозійної плівки
дуже добре відштовхує воду
хороший допуск низьких температур
стійкий до високих температур
При нанесенні не утворюється туман
відмінні проникаючі властивості
>
постійно гнучкий
більш низький вміст розчинників, ніж в конкуруючих продуктах
запах швидко зникає - це особливо важливо при обслуговуванні дверей, деякі воски можуть видавати неприємний запах навіть протягом тижня
< /ul >
використання
< ul >
засіб впорскується в існуючі отвори в кузові автомобіля за допомогою шланга, який входить в комплект.
При необхідності просвердлите отвори діаметром 6 мм
перед використанням добре струсіть контейнер протягом прибл. 3 хв.
оптимальна товщина покриття: 0,2 - 0,4 мм.
час висихання: прибл. 4-5 годин при температурі 20 ° C.
після використання переверніть контейнер і розпиліть, поки клапан не стане порожнім.
чорне ягня для захисту кузова Italko
після висихання утворює гнучку структуру, таку ж, як і заводське обслуговування. Поверхня стійка до води, ударів каменів. Дуже добре ізолює захищені поверхні від доступу повітря і вологи.
таке захищене шасі прослужить набагато довше, ніж Заводське технічне обслуговування.
консервант також допомагає приховати недоліки під час виконання робіт по фарбуванню.
рекомендується для обслуговування колісних арок, зокрема з'єднання колісних арок з крилами.
можливість фарбування поверхні ягняти:
автомобільними лаками (основа, акрил)
промисловими (поліуретан, епоксид, вініл)
і однокомпонентними фарбами для металу (Масляна, алкідна, ХЛОРОКАУЧУКОВА...).
використання:
< ul >
ретельно очистити і знежирити, а потім висушити місця, які повинні бути покриті.
прикрийте прилеглі поверхні маскує папером.
перед використанням добре струсіть контейнер ОК.3 хв.
оптимальна товщина покриття: прибл. 1 мм. Не розпилюйте на компоненти вихлопної системи, двигуна, коробки передач і системи підвіски.
після використання переверніть контейнер і, розпилюючи, видаліть надлишки лаку з випускного наконечника.