Варіатор J costa IT210XRP
підходить для наступних моделей:
Aprilia Area 51-50cc.
Aprilia Gulliver Air-50cc.
Aprilia Mc Gulliver-50cc.
Aprilia Rally Air-50cc.
Aprilia Rally Lc-50cc.
Aprilia Scarabeo-50cc.
Aprilia Sonic / Sonic GP LC-50cc.
Aprilia SR Air / LC-50cc.
Aprilia SR Nestscaper-50cc.
Aprilia SR Racing-50cc.
Aprilia SR Sport-50cc.
Aprilia SR Stealth-50cc.
Aprilia SR WWW-50cc.
Benelli 491 GT-50cc.
Benelli 491 Racing-50cc.
Benelli 491 Sport-50cc.
Benelli K2-50cc.
Benelli Pepe-50cc.
бета ARK-50cc.
бета Chrono-50cc.
бета Eikon-50cc.
бета темп 13-50cc.
бета темп 16-50cc.
Italjet Dragster-50cc.
Malaguti Centro-50cc.
Malaguti Centro SL-50cc.
Malaguti Ciak / Ciak TD-50cc.
Malaguti Ciak Master Euro 2-50cc.
Malaguti Ciak Mono Euro 2-50cc.
Malaguti F10 Jet Line-50cc.
Malaguti F12 Phantom-50cc.
Malaguti F15 Firefox-50cc.
Malaguti Yesterday-50cc.
MBK Booster-50cc.
MBK Evolis-50cc.
MBK Flipper-50cc.
MBK Forte-50cc.
MBK Match G-50cc.
MBK Nitro-50cc.
MBK Ovetto-50cc.
MBK Stunt-50cc.
Yamaha Axis-50cc.
Yamaha Aerox-50cc.Yamaha Ya R Axis S/T-50cc.
Yamaha YA за пробіжку з-50cc.
Yamaha YH Why-50cc.
Yamaha YM Breeze-50cc.
Yamaha yn Neo's-50
Керівництво по експлуатації по-польськи.
Варіатор, як і будь-яка деталь в скутері, з часом вимагає заміни, так як від якості цього елемента залежить не тільки комфорт їзди (прискорення і v-max), але і безпеку.
сильно зношений Варіо сприяє „перестрибуванню " ременя по гладким пластин, що проявляється в так званій дірі при прискоренні-скутер на мить зупиняється, щоб знову різко прискоритися, що при обгоні може закінчитися трагічно.
при заміні варіатора на новий виникає кілька питань: чи варто дотримуватися серійного елемента? Який Тюнінг Варіо вибрати? Поряд з кількома компаніями, що випускають традиційні Варіатори, робота яких заснована на ковзанні роликів, на європейському ринку також можна запастися поперечно – трансверсальним варіатором J. Costa з зовсім іншою концепцією роботи.
J. Costa-іспанська компанія, що випускає Варіатори практично для всіх типів скутерів. Цікаво, що ця компанія, безумовно, більш популярна серед американських користувачів максі-скутерів, ніж в ЄС, на ринку якого домінують італійські виробники. Трансверсальні Варіо не мають ковзних круглих роликів (форма яких де-факто ускладнює роботу і сприяє більш швидкому їх зносу-що як би використовувалося асиметричними роликами Пуллі), а тільки штифти з заокругленим кінцем, які вставляються в блок варіатора під кутом близько 45 градусів. Відцентрова сила змушує рух штифтів в отворах,що відповідає ковзанню роликів в традиційних варіаторах і, як наслідок, переміщення пластини варіатора 6х18, 5).
завдяки простоті конструкції, елемент J. Costa виразно більш ефективний при передачі потужності двигуна на заднє колесо, в порівнянні зі стандартними варіаторами експлуатація поперечних варіаторів простіше, так як термін служби штифтів у багато разів більше. Рідше доводиться розбирати скутер або відвідувати сервіс, щоб замінити ролики в варіаторі.
з відгуків Користувачів видно, що помітно збільшення" відчутною " потужності в діапазоні низьких і середніх оборотів – інакше кажучи, у скутера є удар.
нова версія варіаторів J costa " XRP " відрізняється від стандартного варіатора додатковим радіатором між траншеями і кільцем варіатора. Є також попередньо просвердлені отвори (для скидання тиску з простору між роликами і корпусом) в корпусі., що сприяє:
- більш гнучкому прискоренню
- кращому тепловиділенню
ми отримуємо через це:
- кращу продуктивність
- більш швидку реакцію на додавання "газу"
повний комплект включає приводний ремінь.
купуйте тільки у авторизованих дистриб'юторів J costa дає 2 роки гарантії.е>
